Alla inlägg den 7 december 2014

Av Amanda - 7 december 2014 19:42

Härmed förklaras Systrarna Knas' transporttjänst öppnad!

På väg till Norge för att hämta hästar igen :) Caitie har fått dille på norska hästar...
Trots att hon är genomförkyld så bär det iväg.. Ok... Ja, jag gillar att åka lastbil ;)
Ipren, snus och Lypsyl hmmm äre bästa boten mot snorsjukan?!


Puss & Kram

Av Amanda - 7 december 2014 02:02

" Amanda, jag läste din blogg, mååånga sidor och vet du vad jag kom på då?"
" Att du faktiskt är läskunnig?!"
"Nä, dummer! Eller faan ... Klart jag är!!! Men varför har du ingen bra bild på Felizia?!"
" Öh... Lägger inte upp så många privata bilder faktiskt!"
" Skäms på dig!!! Gå och lägg dig i korgen och FYY dig..."
" Tess, seriöst... Sluta på hundkursen! Människor och hundar är två skilda saker! Eller äre så att Chassita sätter koppel på dig och vallar runt dig några timmar???"
" Hur visste du de?!?!:O men seriöst! Fixa en bild nu!! Marsch!!!"
" Jawol meine Furier..."

Så efter order kommer här en bild på min Felizia, och en på Smålands nya diktator!
Skål och välkomna!!

P.S Den ljusa är Tess, vem den andra är har jag inte en aaaaaning om!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards