Alla inlägg den 22 december 2014

Av Amanda - 22 december 2014 00:40

Först blommor och choklad, sedan blir man bjuden på bio på en och samma vecka!

Ska jag vara glad och nöjd eller misstänksam?

Vad tusan har hänt med karln??

Men... Jag klagar inte!


Haft en helt perfekt dag, massa stallmys med de andra tjejerna och sedan bio med pojkvännen! Tummen upp på det!

Så jag har ingenting att klaga på.. Faktiskt!


Kvällen avslutades med att jag fick äran att stort och brett förlora i MarioKart... Det var kanske mindre kul men till skillnad från VISSA andra så kan jag titulera mig som en "God Förlorare" av den enkla anledningen att jag helt enkelt är awesome i alla fall!


Haha, sprang på Sofia och Barbie på stan idag. Tydligen är de bästisar nu... Haha vilken koll man har på gamla vänner och fiender.

Men jisses... uppspacklade till max och de diggade inte min kommentar om att Halloween redan har varit för iår... Vart tog humorn vägen?

Fick istället en pik om att jag aldrig hör av mig..

Ehm sen när umgicks jag och Sofia sist?

Två år sen?

Nej, tack!

Falska bitchar klarar jag mej utmärkt utan! Helt klart... Vi gled iväg där åt varsitt håll och har absolut INGENTING gemensamt längre.

Antingen är det hon eller jag som har förändrats mycket på den här tiden, men det kändes ungefär som när man träffar en avlägsen kusin du kanske ser en 1 gång vart 4:e år...

Och Carro hade visst flyttat... Där ser man... Couldn´t care less ...

Ingen av dem har ens skickat ett sms eller nåt så varför ska jag höra av mig då?


Nej, jag tror helt enkelt att vi hade våran tid tillsammans... Och that´s it!

Jag är så sjukt glad för de vänner jag har idag, för jag vet exakt vart jag har dem!

Att då vara kompis med folk som inte ger någonting tillbaka, är inte min grej!

Och det är ju lite fel att bara EN ska höra av sig!

Nej, det var då och nu är nu!


Haha undrar om vi kommer sitta hela gänget om 50 år och minnas tillbaka på det vi hade nu?

I och för sig visas ju en hel del tendenser till Senilitet redan nu, så antagligen så kommer ingen av oss komma ihåg de andra.

Allså träffar man nytt folk varje dag och tröttnar inte på dem ;)  Smart plan va?


Öhm, jaaa... Igår... Efter Ullaredsresan så hittade grabbarna öl och jag lite Smirnoff Ice... Samtalsämnet som man minns började med att Ragge kommer in helt förskräckt

"SMURFARNA KOMMER!!!" Skrek han.

Ja, då hade han sett smurfarna på tv och fått för sig att de skulle invadera hela landet...

Snefylla? Uttråkad?? I don´t know....

Men det vart en riktig smurfkväll... Eller ja... vi övertygade grabbarna att smurfarna är snälla!

Lite speciella men att de inte hade anspråk på att ta över världen!

"  Varför snackar ni smurfar? Tror ni att vi är helt pantade?!" Fick vi till svar efter en lååång utläggning!

Suck... Vi tror inte, vi VET!

Ja, ja... Annars så har de hållt sig i skinnet... Tyvärr! Jag har inget roligt alls att berätta... :(


Det var en gång en mus och ett ekollon som gick vid en pool.

Plötsligt trillade musen ner och Ollonet började att skratta.

Vad lär man sig då av detta?

Jo, att en blöt mus gör ollonet lycklig!


Usch på mig! Sådana sexistiska historier jag kommer med.

Nej, jag får gå och lägga mig i korgen och skämmas ett par timmar!


Kramen på er! <3


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards