Alla inlägg den 17 december 2014

Av Amanda - 17 december 2014 21:35

Det börjar att gå för långt med Ragges "BFF" ....
Bara en känsla...

Vad tycker ni?

Av Amanda - 17 december 2014 00:30

Hey!
Hörrni, ärligt nu så har jag chockerande nyheter!
Nej, nej... Inget tråkigt eller så nu så oroa er inte!
Eller jo... Vid en andra eftertanke så är det... Banbrytande!
Men sorry girls... It's true!
Sitter ni bra?!
Jag hoppas så för det är nästan tragiskt...
Men... Tyvärr!
Chokladen ( inklusive Plopp) har fått ta ett steg åt sidan.
Jag har ikväll fått en ny drog!
Inte nyttigare eller hälsosammare..
( var glada att ni slapp höra systers utlägg om choklad vs sallad)
Nej, snarare tvärtom men OH MY F*CKING GOOOOD!!!
Hela min världsbild är vrängd!
Mun-orgasm de luxe supreme!!!

Vad äre då som fått chokladen att step at side?
Ni kommer inte att tro mig...

Ni behöver 5 "råvaror" och en tom mage.
1. Thékakor ( brödet ni vet)
2. Vanligt smör ( lätta, flora eller va som)
3. Valfri ost
4. Råa färdiga Köttbullar
5. För att höja smak orgasmen skall mackan du fixar iordning avnjutas med livets dryck Coca-Cola

Mums Yummy och Namnam!!

Aaaaawhhh så gott!! Oh I want moore!
Men.. Det är slut så nu klockan halv ett på natten så ligger jag och katten i sängen och kollar på Sex and the City.

Pussen på er!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards