Alla inlägg den 21 december 2014

Av Amanda - 21 december 2014 02:37

" Fördelen med Julen är att det bara är 6 månader kvar till midsommar!"

" VA ÄRE ETT HELT J*VLA HALVÅR KVAR?? HUR SKA VI ÖVERLEVA?"

" Ett helt halvår, det låter ju faen som en rejäl evighet... Nu blev jag deprimerad!"

" Jag med, fatta HUR synd det är om oss! Förresten... vad ska vi göra på midsommar?!"

Ja, det är ju bra att ni har framförhållning pojkar, men detta är väl ändå att ta i?

Eller?

Speciellt när du sitter i samma bil under 17 mil och samtalsämnet består mestadels av dessa meningar... Om och Om igen...


Men å andra sidan, det var en ganska bra resa till Kärringarnas Paradis och Gubbarnas helvete... =) Jag hittade massor av grejer, till både mig och hästarna =)

Syster köpte ILLORANGEA grimmor, att ha till sitt älskade "reservlager" jag undrade om hon inte kunde hitta en fulare färg...

" Det fanns ju rosa men då vet vi ju vart de hade försvunnit!" fick jag till svar...

Hehe, åhneväl...


Men jag fattar inte hur Caitlin lyckades få med Jim och Ragge... Jim mumlade något om " Husfriden " ... Hmm...

Ragge skyllde mest på att han var uttråkad ( vilket han fortsatte med rätt bra). Den enda som inte protesterade var Rickard. Fan Sanna, du har ju en riktig toppenpojk! Snäll och rar och hjälpte till och med att bära!

Annat än vad de andra två gjorde... Faktum är att de lyckades reta upp personalen inne på Ge-Kås så pass att de fick order om att gå ut...

Kundvagnsrace var en mindre uppskattad aktivitet.

Men då kunde vi andra få lugn och ro i alla fall!


När vi återvände till bilarna så hade Jim och Ragge både hittat en bar och Net on Net, jag är liiite avis på tvn Jim köpte...

Trots att jag fick trängas med den hela hemresan!

75" tv.... Som om den 55" han redan har inte dög eller???

Prylbög!

Men men, jag och Nicke kunde få den gamla så är rätt nöjd ^^


Så ikväll har vi invigt den nya tvn och är superglada!

Tack Jim =) Du behöver inte köpa nån Julklapp till mig iår :P


Hm, jag tycker faktiskt det är kul när man gör "utflykter" nästan hela gänget... =) Trevligt och mysigt! Vaddå vuxenpoäng lixom?

Men grejjen är nog att vi KAN göra annat än att åka jänkare och uppföra oss illa...

Nej, vänta...

Det kan vi nog inte... Men det går in sjukt många kassar och en 75" tv i en Cadillac! Plus 4 personer...

Rickard och Sanna åkte ju sin Volvo...

De slapp ju lägga halva resekassan på bensin i alla fall ;)


Imorgon, tänkte jag ta en rejäl mysdag med mina prinsar och min prinsessa! Bara gosa, slötur i skogen och så!

Anar att det kommer vara lite fart i dem nu när de fick vila idag!

Åh, hitta massa bra reflexer, bland annat en brösta som går att ställa in storleken på =) Så nu kommer vi att synas bra! =) Har ju även ett fodrat ländtäcke med reflexer på och det kan jag verkligen rekommendera! Man syns kanonbra!


Köpte även lite fina saker till hemmet... Eller ja... mest lakan och sånt... Skönt med nytt och fräscht!


Så ja, har haft en bra dag med många skratt och mycket stoj... Ögonen går i kors här så kanske inte det roligaste inlägget...


Men hörrni... Ett halvår kvar till Midsommar!


Kramen

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards