Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Amanda - 1 maj 2014 13:48

Nu är det officiellt vår! Haha och det firade vi med en lååååååång Road Trip och möttes av.... SNÖ!

Isch! Varför stannade vi inte i Småland?!

Ja, ja... vi har inte kommit hem ännu kan jag säga och vill nog ärligt erkänna att jag längtar lite hem faktiskt men men, just nu grillas det. Vädret är hyfsat men lite blåsigt!


Igår packade vi in oss i Ragges Dodge och åkte upp mot Sala för där är det Valborgscruising. Yeey taggade som fan! Lite halvlulliga efter den lååånga resan kommer vi dit och möts av skitväder! Stämningen försvann så efter ett varv gav vi upp. Då kläcker Jim ur sig: "Men va fasen! Vi har ju cruising i Norrköping imörrn!!"

Jaha, ska vi sova 6 pers i en ölstinkande Dodge då???

Nej nej, hotell såklart haha! Jim bjöd mig så det var snällt =) Så nu grillar vi lite mat och sen blire några varv. Haha jaaa man får ju inte vara dum neej...

Så vi rullade dit istället, lagom sletna kan jag lova...


Annars då?

Amatörernas Afton igår. Valborg.

Herregud, vilka konstiga människor man ser.

Ungdomar fulla som ägg blir inplockade av farbror blå, massa slagsmål och överdoser. Bara jag som undrar vart vi är på väg egentligen?!

Ja, ja...

Personligen ser jag ingen anledning med att supa sig redlös och förlora kollen. Jag dricker för att det är kul, men jag kan även avstå. Har inget behov alls av att få i mig alkohol. Visst kan de va spänande att bli rund under fossingarna meeeen lagom är bäst! Haha man kommer in i Partymode och slår klackarna i taket ( vilket inte är så svårt i en bil haha ) Men det räcker för mig :)


Nej nu är köttet klart! Puss på er!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards