Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Amanda - 10 maj 2014 14:23

Jag är uttråkad, tja lala la....

Intresseklubben antecknar!

SKRIV SÅ PENNORNA GLÖDER BITCHES!

Ehm damp?!


Men vad ska man hitta på idag?

Finns verkligen inget att göra...

Har ridit de hästar som behövs ridas, pysslat lite i stallet...Men känner inte för att ha mer med dem att göra just nu. Hm en film kanske? Och en stor påse godis? Tåls att tänkas på! Caitie ska


Nej men vilket astråkigt inlägg! Jag får styra upp det här!


Det är lördag idag va????

Hm vilken koll jag har haha!

Aja, Nu kom pappa in och undrade om jag ville åka med och kolla på en häst!

Absolut.

Så får väl bli det på agendan idag.. För Caitlin verkar ha glömt hur man svarar i telefon, och Jims är avstängd!

Tess är i Ullared, grabbarna i garaget... Nej jag ska vara pappas flicka idag och vara med honom!

Så kan jag fråga om vi kan ta en sväng och shoppa godispåsen längs vägen ^^


Jag och pappa har en ointressant diskussion : 


Pappa: " Amanda, du kan ju övningsköra förresten!"

Jag: " BMWn????"  :D

Pappa: " Nej för helv... Vet du vad den kostar ny?? Volvon såklart!"

Jag: " Det konstiga är... att för varje mil du kör din dyra BMW så sjunker den i pris... Men om du hade haft en Cadillac från 1958 så hade den stigit i pris för varje år... Sjukt va?"

Pappa: " Du behöver inte påminna mig! Men bättre komfort i BMWn och sluta låt som din syster... Förresten vad äre för skräck hon kör runt i nu?!"

Jag: " Det är en Cadillac! Du får väl köpa en BMW till henne för sina Volvo dödar hon bara..."

Pappa: " Då slår hon ihjäl mig och kastar BMWn i huvvet på mig... Fast hon behöver en pålitlig bil... Mercedes då? Vad tror du om det?"

Jag: " Det gör nog ondare att få en merca i huvvet då de är tyngre.... "

Pappa: "Varför är jag omgiven av komplicerade fruntimmer... er mamma är bara att bjuda på en resa eller shoppingrunda för att hon ska bli nöjd. Varför kan ni inte vara likadana?"

Jag: " Haha livets stora gåta..."

Pappa: " Jaa... Men kolla med henne vad hon kan tänka sig för bil...antar att blysläden dricker mängder med bensin och lite svårt att dra hästtransporten efter den..."


Hmm ja du...


Nejnu ska vi ¨åka !

PUSS

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards