Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Amanda - 15 maj 2014 22:44

Haha hittade denna bilden!

KLOCKRENT BRA!


  

Av Amanda - 15 maj 2014 21:40

Hmm jaaa vad ska man säga... Jag vet inte men det får la gå ändå!


Har nu konstaterat att min syster inte ska bli rodeoryttare i alla fall. Casanova bjöd på en hejdundrande uppvisning, så jag föreslog att vi kunde sälja honom som rodeohäst till USA... Caitlin uppskattade inte det förslaget medan en sköterska på akuten bandagerade hennes handled... Haha! Sköterskan skrattade dock... Caitlin mumlade något om att han borde bli serverad på grillen på lördag istället!  Ja, ja hon lugnar sig snart. En stukad handled dör man inte av! Tro mig, jag vet!

Kan säga att syster numera är överförtjust i sin Ginger och Risse. Läkaren sa att hon inte skulle upp på en häst på några veckor och jaa... det vet vi ju hur det blir med den saken.

När vi kom hem igen så red hon ut på Ginger och Casanova får inga morötter till kvällen.

Det var väl dagens stora händelse... Nummer ett iaf!


Äntligen börjar hingstarna lugna ner sig i alla fall =) SKÖNT!


Ehm har jag något skoj att berätta? Ingen Cadillac i sikte i alla fall...

Jo jag var inne och fikade med Robin, Anton, Kevin och Charlie idag haha.. Ehm jaa inget mer om det? Eller...

Jo klart...

Innan så nämnde jag nog att jag fått liiiiite intresse i en sån häringa kille - igen...

Han heter Robin, är 20 år gammal och en ganska rolig filur.

Men har inga större förväntningar utan vi kan väl ha lite skoj ett tag mer..

Som vänner... eller nått... Äh va fan! Mer än vänner!

Men i vilket fall...

Charlie körde Robins bil... En jänkare äre... en Chrysler från 1956, snygg som fasen.

Så gick det några mindre påklädda damer på trottoaren och Charlie stirrar som fasen på dem. Jag skriker åt Charlie att hålla ögonen på vägen meeen... PANG så har han kört in bilen i en betongkruka full av blommor så halva grillen på den blev intryckt och hela motorhuven full av blommor.

Robin illblänger på Charlie och jag ångrar skarpt att jag sitter emellan dem då det snart kommer att smälla...

Anton och Kevin i baksätet bara stirrar och undrar vad som hände.

Robin kliver ut ur bilen och kollar skadorna.

Charlie svettas.

Då får man högt och tydligt världens kommentar av Robin:

" Öh Kevin du hade rätt - Inte fasen är Charlie bög! Jag är skyldig dig en hundring!"

" Men bilen då?" Stammar Charlie.

" Äh, helförsäkrad, det löser sig nog! Nu är jag hungrig!"


Oookej... Han blev glad för att hans polare inte är homosexuell och inte ens arg för att bilen är kraschad?!

Aningen cool kille... ;)

Men sen körde Robin själv... Haha förstår varför!

Ja, ja roliga är dem de små pojkarna.

Imorgon ska vi gå på bio - jag och Robin då... Så får la se vad som sker. Hoppas att han bjuder annars blir jag sur!


Just ja Nina! OM du läser denna bloggen....


TACK FÖR ATT DU FINNS!

Så glad att du vill hjälpa mig med Felizia inom dressyren. Känns så bra att träna för dig <3 Du är toppen :D

Jösses vilken häst jag har! Nina får oss att verkligen ge ALLT och trots att man är helt slut efter en timme och alla muskler och leder värker som fasen så är jag överlycklig! Känns som en helt annan häst. Hon verkligen trampar under sig med världens framåtbjudning och man känner hur hon verkligen får schvunget i steget :D Wonderfull!


Jag är sjukt godissugen just nu... Asså det är extremt...

GE MIG COLANAPPAR NÅGON!!!!!!!!!!

Ät och var glad - man lever bara en gång!

Haha smsade Robin och skrev att jag var sugen på det... Hans svar: " Köper med mig en påse på väg hem från garaget och kommer med den runt 23 om du kan bärga dig ^^"

Haha va gulligt av honom! :D

Älskar att bli bortskämd... =)

Så sitter lite på helspänn just nu.. lite nervös är jag allt... Första gången han ska komma hem till mig... Jag borde nog städa undan ett ton kläder som ligger på golven överallt ^^ Aaaahhh 20 min kvar....

Nej Amanda, sluta skriv massa skit nu och lyft på arslet, kamma dig och röj undan det värsta!

Okej Check!

Vi höres!


Puss och Kram på er!


Och Becca - det kommer att bli bättre! Hoppas att du fick några leenden av detta inlägg i alla fall! <3





Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards