Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Amanda - 16 maj 2014 13:21

Ja, min syster är elakheten själv.

Jag trodde lixom att mitt liv var värt något för henne men icke.

Nej, jag är inte ens droppe i havet eller ett sandkorn i öknen längre.

Idag är dagen D.

Dagen då jag, Amanda Nicolina ska handskas med Satan himself i form av en jättelik mörk hingst allmänt kallad Casanova.

Det positiva är att jag kommer i alla fall dö lycklig!


Varför kan inte Nina rida honom?

Jag kan ta mig an alla de andra hästarna! Men icke då! Klart att vi slänger upp en liten späd 17-åring på en stor hingst som är vildare än en otämjd shetlandsponny. Skillnaden mellan Casanova och en shettis är att Casanova är 175 cm hög i manken... Aj aj aj!

I sin tidigare karriär har denna häst orsakat ett brutet ben, bettskador och senast igår en stukad handled.

Jag ska nog fråga pappa om han kan stå Stand By med en ambulans innan jag sitter upp...


Ni fattar hur sjukt nervös jag är inför detta eller?

I alla fall... Tack alla underbara som förgyllt min tillvaro! Jag kommer att sakna er!


Okej, ska jag sluta beklaga mig nu?

Absolut... Sitter och intalar mig själv att det kommer gå bra... Det kommer att gå bra!



Öh hörrni! Jag hade sällskap inatt! :D

Robin kom som utlovat med godis åt mig och vi kollade film.

Snackade en hel del och vi är överens om det mesta. Tex att Djungelboken är världens bästa Disneyfilm genom tiderna ^^

Sen sov han över :)

Blev lite puss och kram bara men jösses vad bra det kändes!

Så jag kommer ju att dö lycklig i alla fall =)


Nej... Dax att bege sig mot sitt öde.. Ger Caitlin lösenordet hit så får hon berätta mitt tragiska öde.


Puss och Kram på er alla mina gullungar! <3


 

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards