Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Grillat med Syster!

Av Amanda - 21 maj 2014 00:27

Sen uppdatering idag men kom nyss hem faktiskt! =)

Kass rubrik jag vet!


Haha "Just marry the fucking guy..." Älskar den kommentaren Becca =)

Mja ja jo... Vi får väl se ^^

Han tämjde den stora besten, jag kommer i andra hand numera då hundarna älskar honom. Katterna likaså.. Va fan! Jag då?

Idag hälsade han på Trixie och Samantha först när han kom! Töserna vart överlyckliga och jag bara står och illblänger. " Du kanske vill ut och käka med dem istället?! De gillar gödselstacken..."

" Haha verkligen inte snygging! Men vägen till en kvinnas hjärta är att bli accepterad av hennes djur!" Ler han tillbaka.

" Det är mammas hundar! Ska vi köra ett test där du får träffa min prins?" svarar jag.

" Haha men gumman, är du avis?"

" Lite faktiskt! Ge mig en kram så kanske jag blir glad igen!"

XD Haha jag fick världens megakram ;)  Goooood Boooooy... You´re doing good! Let´s go before my dad comes...


Ehm jag har berättat för mamma om Robin, men pappa... Näääe han får hållas lite till... Pappa har trots allt ett avsågat hagelgevär och är föredetta SM-vinnare i skytte... Ingen bra kombo! Så ligger lågt ett tag till, eller tills jag verkligen har bestämt mig angående denna pojk.

Han fick godkänt av syster ikväll i alla fall.

PHUUUU!!!!!!!!!!!!!!

Vi åkte hem till henne och Jim för att grilla, och det var faktiskt ganska mysigt. Och mat fick vi =)

Haha Caitlin fick värsta spelet på Jim när han drev med henne så hon slängde grillkol på honom ^^

Jim... när ska du lära dig? Man säger inte till en kvinna att hon börjar lägga på sig!

Ja, ja... de har en speciell relation de där två...


Haha Caitlin frågade Robin om han ville hänga med ut och rida. Jag fattade ju att hon skämtade med honom direkt.

Men satte köttet i halsen när han svarade " Javisst inga problem! När?"

Antingen är karln väldigt självmordsbenägen, eller så har jag fått honom på fall.

Imorgon ska han följa med mig och Caitlin ut på en tur.

Undrar om han ens suttit på en häst?!

Jim bara suckade och sa något om att man inte skulle leka med maten... Pang! Nu fick han en grönsak i huvudet! Stackarn.

Robin undrade om jag var lika slagfärdig som min syster... Nej du jag är den snälla av oss =) Tur för honom det tyckte han.


Ja, annars har jag inte så mycket att berätta. Är mest nyfiken på morgondagen. Haha, att få en kille på en häst är inte det lättaste. Efter flera år har inte Caitlin lyckats med Jim ens... Och han skulle gräva till Kina för hennes skull!


Annars så kollade vi på film och gottade oss av god mat. Vuxenpoäng eller? Haha... Näe men det var trevligt faktiskt. Massa cola drucken iaf haha!


Neej nu ska jag ta och sova i min säng... Ha de bäst och puss och kram till er!

 
 
Ingen bild

becca

21 maj 2014 18:05

Heeeheee...
En av anledningarna till att jag inte har kille är just den att jag aaaaaldrig skulle kunna berätta för pappa och mamma, om han nu inte klev in och presenterade sig:/

Jo men så äre jue,han är inte fri länge till!

Han har helt rätt! Skulle dumpa aset på fläcken om han var otrevlig mot djuren!
Omfg!! Gaaawd, alla killar jag har varit intressearde i har aldrig frivilligt sagt att hästar är Ok, har fått spöa dom ganska hårt innan dom gett med sig. Tror det hela ligger i att dom inte vågar ;P Eller bara sett stort nöjje i att jag blivit arg... och smackat till dom...

//Becca

Amanda

21 maj 2014 21:58

Haha nej det är sjukt pinsamt att träffa föräldrarna! Hatar det verkligen! =)

Absolut, en kille som inte gillar djur är inget att ha =)
Haha Robin tycker de är mer än okej, idag berättade han att hans farsa har tre nordsvenskar på sin gård som de drar lite timmer och jordbruk med...
Haha joo det kan ligga nått i det! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards