Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

Nytillskott!

Av Amanda - 30 maj 2014 12:32

Åh jag längtar tills nästa år för då blir det BABYBOOOOM här =) ( Horsieboom?!)

I form av hästar då... =)  Vad annars?


Idag har veterinären varit här och konstaterat att nästa år får vi fyra fölisar om allt går bra=)

Caitlin har betäckt både Sky och Ginger med samma hingst, Antonia har kommit hem igen och Nina har betäckt Chantelle.

Åh vad roligt! Jag längtar som fasen!

Haha det var inte meningen direkt att det skulle bli både Sky och Ginger. Caitie grubblade som fasen vilken av dem hon skulle välja. När hon bestämt sig så tog Sanna hit sin hingst som kallas Totte. Han och Sky fick vara lite intima med varandra och det gick bra. Men Totte är lite som de flesta karlarna. När han fått vad han ville av Sky, så stack han in till en mycket villig Ginger... ^^

Haha nu går han bland de andra pojkarna och Silver är nya bästisen. Sanna överväger att flytta hit honom på heltid efter sommarn =)

Silver och Totte är asgulliga tillsammans. Lite smyggay som Caitie sa. Sannas kommentar: " Ja och löjlig som attan, ett under att han ens visste hur man betäcker ett sto!"

 

Men visst är de söta?


Jaha, idag då?

GRILLA!

Haha äter knappt nåt annat men det är ju sååå gott med en stor köttabit och massa chilibearnaise till :P Yummy yummy yummy!

Haha har fått världens sämsta låt på hjärnan.

Den är så dålig att den faktiskt blir bra till slut.

Harry Belafonté - Banana Boat! Sök på youtube hahaa .... OH MY GOOD så dålig den är!


Nej nu ska jag ut och rida nån sväng och sedan blire banne mig ett dopp i poolen :D Varmt som attan!


Puss och Kram ha världens bästa helg nu!

 
 
Ingen bild

becca

1 juni 2014 13:02

Dafuq was that... ni som tycker jag har knäpp musik smak! Hur fan kom du över den låten??

Ååh, visst äre gulligt att se sina hästar stå tätt tillsammans och sova!? Jocce & kaggen gjorde alltid det!

Grilla... ja vi får väll se om vädret håller!

Kramis på dig!

Amanda

1 juni 2014 19:05

Hahahahahaa! BANANA!!!!!!!!!!
Dampsång haha!

Ja de är jättegulligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards