Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Amanda - 4 augusti 2014 01:47

Haft en trevlig kväll med Nicke, syster och Jim.
Jag råkade nämna att det vore kul att åka utomlands snart igen. Är faktiskt lite sugen på det!
Fick till svar att när jag fyller 20 så kan jag få åka med till Tyskland om jag kör hem....
Inte riktigt vad jag menade direkt nej... Jim sa att jag kan få hänga med honom till Finland imörrn..

Suck, idioter!
Ibland känns det som att Caitlin är den enda som förstår mig!
Så efter att jag idiotförklarat våra sämre hälfter så kom det ett vettigt förslag!

Syster vill åka till USA snart och undrade om jag var sugen på att följa med! Gissa OM!!!!
Lyxen är ju att vi har gratis boende och mat därborta så det enda som kostar är ju flyget.
Killarna bara " meeeh vi då?!"
" häng med då! Plats finns! Så kan vi ha det jättemysigt där borta.., rida upp i bergen och campa några dagar..."
" STOPP! Flera dagar på en häst?!" Skriker Jim
" Jaaa... Du får väl ta en kossa oxå om du känner för det, men de är inte lika fogliga som här. Sist blev ju en häst ihjälstångad så vi får nog såga av den hornen för jag mördar den ko som ger sig på min Yankee..." Svarar syster utdraget.
Sedan förklarar hon att ett fordon med motor inte tar sig fram i terrängen. Snacka om att killarna inte var sugna på att rida ^^

Men i vilket fall så skulle resan inte bli så dyr så killarna skulle kolla om de får ledigt så kan vi åka i September :)
Ser verkligen framemot det så är jätteglad!

Tyvärr åker Nicke till Norge imorgon, astidigt! Så detta va vår sista kväll på ett tag. Fast han skulle försöka komma hem till helgen ;) Nu när han har en anledning, som han sa!

Känns verkligen som vi är där vi var innan uppbrottet och det känns sjukt bra:) Så jag är glad Haha!

Så pass glad att jag inte kan sova! Dampanfall typ...
Haha kom att tänka på Thailand oxå! Terrorist-elefanten som snodde min grogg ( leta bland de äldsta inläggen) haha:)
Jaa... Sömnpiller tack?!

Nä men sjukt exited över resan!!! Kan inte pojkarna följa med så åker vi själva... Jag borde träna upp min engelska igen... Tur att vi inte ska till sydstaterna... Dialekterna är oförståeliga där!!

Pussar å Kramar ?

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards