Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Amanda - 8 augusti 2014 11:44

Still Alive!

Haha förvånade? Näej inte denna gången heller... vad ska jag göra för att chockera er egentligen?!

Ska fundera ut nåt!


Idag, älskar jag min pappa lite extra mycket. Den utlovade presenten kom idag så gick ner till den lilla affären i byn och löste ut paketet.

Stora miner från kassörskan när hon såg att paketet är ifrån England. Det är STORT här ute på landet kan jag lova då 9/10 paket är nya modem och routrar från Telia efter åskan slagit ut dem!


Så skuttade hem och öppnade det. Leendet spräckte nästan mina mungipor!

Daddy knows what makes a girl happy!

Fick en ny bikini från D&G i guld och en parfym av samma märke!

Superfin så den kommer aldrig att få följa med och bada med häst! I PROMISE!

 

Så ser den ut!

Skickade ett sms med 100 Tack i ;) Japp jag skrev Tack 100 ggr...

Eller ja 10 gånger och koperade det ^^

men men är man född lat så är man!

Jag GICK faktiskt hela vägen till affären och hem... det är nog faktiskt 500 meter enkel resa...!


Men då detta inte är någon modeblogg så ska ni faktiskt vara lite chockerade över att jag lägger ut en bild på nån form av kläder :D  Iofs snodde jag den från google men änyway!

Hm, kanske skulle börja med dagens outfit?!

Idag vart det de svarta ridbyxorna... igår de beiga... Ehm BORING!

( Jag somnade nästan själv så varför tråka ut er?)

Visst jag tycker det är jättekul att handla kläder men jag gör det inte fem gånger i veckan!

Har varken tid, pengar eller ett speciellt stort utbud av affärer. :)


Jaha fredag idag... Ikväll blir det att leka Askungen som ska på bal då ja... Hur man nu anser att en balklänning skulle passa sig på mina fredagskvällar.

Den skulle bli förstörd direkt när Ragge spiller grogg på mig, jag skulle antagligen vricka fötterna av mig när jag snubblar på den långa kjolen och med all sannolikhet skulle den fastna eller klämmas i allt!

Så näej jag kör nog på jeansen igen!

Idag kommer Nicke hem :D

Han smsade nyss och sa att han kör från Oslo nu... och hoppades att bensinen räckte ut ur Norge! :D

Awesome!


Jag försöker styra upp med gänget att vi kan käka lite tacos ikväll...

 Jag har tagit på mig att planera allt och till och med åka och handla maten under förutsättning att nån kör mig!

Tack Sanna! :)

Längtar tills jag får körkort! Gaaaasch flera månader kvar! Men jävlar anamma att jag ska ha uppkörningen samma dag jag fyller 18! Har redan bokat tiden på körskolan!

Men övningskörningen går sådär då pappa aldrig har tid... så har frågat Jim och vi ska på handledar kurs nästa vecka =)

Kan bli intressant... Haha!  Aja han borde ju kunna köra bil i alla fall... då han har alla körkort som finns men jag har aldrig sett honom köra eller åkt med honom när jag tänker efter... OOOPS!

 Intresseklubben antecknar....


Klockan två så kommer veterinären oxå så hon ska kolla Felizia och sedan ta en titt på Rosie ( vanlig hälsokontroll bara).

Hoppas att jag kan börja skritta Felizia lite till helgen! Håll tummarna! Om två veckor drar träningarna igång igen oxå så vill ha igång henne. Men har ju Casanova oxå... Vore kul att visa upp honom på ridskolan!

Haha, min lilla best! <3


Btw Caitlin!

Jag hittade en bild du säkert kommer att gilla... ;)


    

Nej nu kommer Sanna så ska vi åka och handla! Ha det bra !


Pussen


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards