Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Amanda - 15 augusti 2014 22:13

Hallå ja!
Visst glömt att uppdatera på ett tag men don't worry, I'm here now...

Vad ska jag berätta för er ikväll? Hmm..
Börjar bli liiite kallt i vattnet för att bada på kvällarna nu. Eller så äre för att det typ har varit blandväder de luxe idag. Åska, strålande solsken och regn - samtidigt! WTF?!
Att snacka med vädret har jag gett upp för länge sen!
Testade att be snällt inklusive hundvalpsögonen - funkade inte!
Provade att skrika och kommendera - ingen tur där heller.
Inte heller väderdans hjälpte!
Så jag har gett upp.... Totalt!

Apropå motsatsen, att inte ge upp!
Jag å Tess gjorde stan osäker idag ( vädret sög ju) och vad träffar vi på om inte Snygg-Rasmus ( dreggel, dreggel ni vet) !!!
Hans första dåliga kommentar: " Hjärtegrynet! Du gillar ju tatueringar så jag har skaffat en!" Och visar en stor tatuering på överarmen... Föreställande en snubbe med en fotboll!!! Seriöst? En FOTBOLL?! Not impressed...
Aja, han ville bjuda oss båda på bio oxå.. Sen undrade han om jag gillade rosor!
Suck...
Till slut fick vi iväg honom!
Asså hade pajken fått några procent IQ istället för 160% snygghet, hade det kaaanske fått plats nåt mer än envishet och sport mellan öronen på honom...
Kanske... Blev la fel i tillverkningen!

Annars, lugn kväll för imorgon blire upp tidigt!
Jag, Nicke, Robin & Tess ska till Liseberg!!
Pojkarna som helt på egen hand ordnat detta! Aaaaw så duktiga dem är :) nästan förvånande..

Haha lite bitter idag märker jag!
Hmm varför?
Jag vet inte...
Men nåt äre ju!
Jo... Mitt godis är slut!
Världens undergång haha ;)

Nä kort inlägg idag! Ska kolla film med min sötnöt:)
Pusss på er!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards