Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Amanda - 12 augusti 2014 19:38

Hahaha, kollar på Rena Rama Rolf. Superkul ju haha!

För oss som spenderade 90-talet som små skitungar i blöjjor och missade en hel del tv-serier ( Ronny och Ragge, Macken, Svensson,Svensson mm) så får vi ta igen det på 2000 talet helt enkelt.
Jag är ju född 1997 så då vare väl Musse Pigg man kollade på sin höjd..
Eller är det bara jag som fortfarande kollar på det fortfarande?
Men likadant med 90-talsserierna..
Gör det lite oxå för att slippa se ut som ett spånhuvve när umgänget ( som till 98% är 80-talare) fäller vissa tv-uttryck eller återspelar vissa scener.
Ni skulle höra när de härmar Tratten och Finkel och funderar på hur man får Hemkörningsbilen...
Första gången fattade jag ingenting men youtube och google löste situationen - som alltid!!
Men... Ärligt talat! De är fan så mycket roligare än dagens utbud!

Men ni som växte upp med ZTV - jag lider med er!! Haha sicket dret haha hitta ett avsnitt av "Knesset" och jaa.. Skönt att det är över! Jag beklagar sorgen... Mina djupaste kondoleanser till er...

Musiken på 90-talet... Heeey Macareenaaa! Men Eiffel 65 " blue" är rätt skön haha..
Ja, ja lite koll måste man skaffa sig helt enkelt ;)

Nä nu ska jag, hör och häpna, cykla till syster och så blir det lite mat och filmkväll;)

Pussen och Kramen peaches!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards