Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Amanda - 29 augusti 2014 13:06

Yeeey fredag!!!
Och här ligger jag i sängen fortfarande förkyld och kollar på solsidan!

Meeen som Ragge sa, " man är inte sjukare än va man gör sig!"
Nää... Sant!
Jag är typ nästan bara lite halvdöd.
Lyckades vara med på träningen i alla fall!
Som tur var så tog Micke det ganska lugnt med oss.
Jobbade mycket på att planera vägar, ha hästen i form och markarbetet.
Sky gick som en dröm :) Lugnt och sansat ( för att va Sky då) och ångade på som ett lokomotiv men ändå sansat.
Fick massor av beröm så känner mig stolt :)

Annars äre rätt lugnt här, för min del iaf... Lite ångest över att jag inte kan hjälpa Caitie & Jim med flytten så mycket men de har kommit långt och renoverat köket, vardagsrummet och sitt sovrum.
Jag har typ bara hjälpt till att packa upp lite kartonger och så.

Jaa ska kämpa mig ut på en lugn tur med Felizia i eftermiddag. Har tvingat Nina att hänga med oxå :)

Nä puss och kram på er

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards