Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Amanda - 6 januari 2015 20:00

Eller, nästan rättare sagt!
Nära skjuter ingen hare.
Caitlin åkte in till stan och handlade.
Jim och Ragge kom på att det var 13dags afton och nu sja julen ut.

Vi hjälps åt att plocka ner allt pynt och sånt och tänker att nu blir Caitie jätteglad när hon slipper.
Efter en timme återstår bara granen, som av okänd anledning överlevt iår.

Jim öppnar ett fönster och säger åt Ragge att hiva ut skiten.
Sagt och gjort.
Granen åker ut, varpå ett gallskrik hörs och en tvärnitande bil.
Vi tittar ut..
På marken ligger granen och framför den står den stackars Cadillacen..
Om Ragge var en microsekund långsammare hade vi kunnat lägga till fallande timmer på Cadillacens olyckslista...

Haha var rätt roligt.
Grabbarna förväntar sig en rasande Caitlin som ska komma genom dörren och de är nervösa.
De kollar möjliga flyktvägar och biter på fingrarna.
" varför är du så lugn?" Frågar Jim
" Hallååå.. Jag är ju alltid söt och oskyldig!" Svarar jag när dörren öppnas...

Istället för tredje världskriget får vi varsin kram av Caitlin.
" va gulliga ni är! Nu slapp jag skiten!"
Hmm... Something ain't right
Vi höll just på att slänga ett träd på din bil, din NYLACKERADE bil...
Och du är... Glad?!
" Kila ner å hämta påsarna i bilen nu grabbar så kan vi börja me maten!"

Jag stirrar förvånat på syster..
" Men om jag blitt arg på dem, hur tusan ska jag då få dem atr dammsuga å sen skyffla fram mer hö från skullen? Psykologi kallas det.."

Ja, jag känner mig förvirrad mest för att systers knep funkade och killarna har även diskat...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards