Alla inlägg den 9 januari 2015

wTF

Av Amanda - 9 januari 2015 22:26

Hjälp! Jag är kidnappad av min pojkvän!

Vi sitter på en flygplats men jag vet inte vart vi ska..
Aset vägrar att berätta!
Meen I'll let you know!

Hmm.. Jag hatar överraskningar!!!
Åh kolla.. Alkohol!
Vart för du mig???

Av Amanda - 9 januari 2015 15:05

Ett test där din bästa vän svarar på frågor om dig.

Posta det på din blogg och se sedan om du håller med.

Ni kanske känner varandra sämre än ni tror

Mest för skojs skull...


1. Vad heter du som svarar?

Tess är jag det, den stackarn som under mordhot fick sätta sig framför en dator och göra detta.....


2. Är ni lika gamla?

Nej, det skiljer några månader och dagar, då Amanda är ett enda stort aprilskämt och jag en Februarifläkt!


3. Gick/Går ni i samma skola?

Vi gick väl det men kände inte varandra då så bra ^^


4. Vad brukar ni göra när ni umgås?

Det blir en hel del godis & film, annars stallet =)


5. Har ni varit riktigt osams?

Hahaha, nej faktiskt inte.. Hon VET att jag har rätt i alla lägen ;)


6. Nämn 3 sämre egenskaper hos personen?

Öhhh.... Morgontrött! Ehmm... Ibland fattar man inte alls vad hon snackar om och jaa... även om  hon påstår det så luktar hennes fisar INTE vanilj!


7. Nämn 3 bra egenskaper hos personen?

Sjukt crazy rolig att umgås med, spontan och även rätt snäll =)  


8. Vad är favoritfärgen?'

Om det på något sätt undgått NÅGON som antingen läser här eller har träffat henne så kan jag garantera att det är Rosa! 


9. Tror du att ni kommer att vara vänner om 20 år?

Självklart! Vi ska dominera på ålderdomshemmet om 60 år, har redan nu börjat träna inför SM i rullator-race


10. Hur träffades ni och vad var ditt första intryck?

I skolan, och det var... ÅHNEJ inte en hoppetossa te fjortis igen! Suck... Som tur var så var hon ingen sån utan en ganska vettig människa... från mars... =)


11. Vad står det i det senaste smset din kompis skickade till dig?

" Jag har tänkt efter och... Sanningen måste fram... JAG VILL FORTFARANDE HA EN BANANA BOAT!!"


12. Vilken är favoritlåten?

Amanda byter favoritlåt oftare än vad hon byter underkläder men sist så var det " Whole Lotta Rosie" med AC/DC


13. Läser du din väns blogg?

Ja, jag är väl så illa tvungen så hon inte kommer med osanningar om mig haha!

Eller ja... Mest för att den är rolig!


14.  Gör ett Namn-ABC om din vän!

Awesome

Mångsidig

Andlöst rolig ^^

Nervös

Duktig

Avancerad ( på ett bra sätt, unik är nog bättre ord men det börjar på U...)


15. Skulle du kunna försvara han/henne i alla situationer?

Absolut, inga tvivel på det


16. Vilket är det fulaste klädesplagget du sett din vän i?

Utan tvekan, den ankgula onepiecen... Snälla släng den eller skänk bort den!


17. Vad är det som får han/henne så speciell?

Att hon alltid säger vad hon tycker och tänker samt att det bara finns en av henne... PHU hade vart jobbigt med två Amandor och deras galna idéer och upptåg haha...


18. Säg namnet på din väns favoritdjur!

Nicke?  Haha nej, djur var det inte odjur... Öh... Felizia kanske? Eller Star, Casanova och Samantha?


19. Vad avskyr hon/han mest?

Reptiler och Ärtsoppa! Haha den var lätt!


20. Vad tror du är din väns högsta önskan?

Fred på jorden och en egen banana boat med tillhörande flodhäst!





Ska jag publicera detta nu???? Vart är knappen??? Halllåååååååååå!!!!!!!!!!!!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards