Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Amanda - 22 januari 2015 20:43

Om att vara lite halvgalen och crazy i stallet.

Jag säger bara en sak... Lycka till men än är du inte på samma nivåer som jag ^^


Vem är det då som "utmanar" mig och titeln stallets Dåre?

Lynn såklart!

Vem annars?


Idag så red vi markarbete i ridhuset och varje gång jag och Star passerade henne så sjöng hon:

" Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp... Lalalaa la jag kan inte texten.."

Så efter en stund så undrar man ju vad hon höll på med.

" Jo jag läste att hästen blir lugnare om man sjunger för den!"

Hm jag tror att Chagall gärna hade velat ha en svamp att gömma sig i, för att undkomma din hemska sångröst...

Sen när vi skulle lunchfodra så står hon och snackar med hästarna.

" Ja, den högen är nog betydligt godare än den till höger så säg åt Felizia att hålla sig till sin hög!"

Lynn, jag tror du behöver hjälp! Allvarligt!


Men, det är ju kul att hon är glad i alla fall =) Vi väntar med spänning på ett tillkännagivande om att du och Ragge är ett par... Ni har ju i alla fall samma musiksmak!


Jaha, jaa... inget nytt angående förra inlägget. Jag snackade med kärringen på Soc och sa att jag vägrar att åka till England igen. Totalt. Och att jag och Stina vill ha papper från dem att jag ska bo där.

" Men är det inte bättre att du bor hos din pappa, han är trots allt din förälder?"

" Jo, han är ju det... tror du jag kan byta bort honom på blocket?!" svarade jag.

Men men imorgon ska vi träffas hos Stina alla tre och prata... Jag är en aning nervös faktiskt!

Förväntar mig värsta actionen när tanten kommer med två muskelberg och släpar med mig till England under mordhot eller nåt.

Stina säger bara att det löser sig... Kanske, men HUR???


Fast å andra sidan, det kan jag bekymra mig över imorgon! Inte ikväll.


Har fortfarande inte fått reda på vem eller vad Gunnar är! Så kläm fram med det nu!!!! I Wanna Know!


Pussen och Kramen på er i alla fall...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards