Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Amanda - 27 januari 2015 23:21

Vaknade imorse med en sådan tryckande huvudvärk att varje litet ljud är som att huvudet ska sprängas!

Som tur var hittade jag ett gäng ipren och stoppade i mig men det hjälpte inte. Yrselattacker och illamående så fort man rör eller höjer huvudet.. Så ringer till Vårdcentralen och frågar vad det är för fel!

Låter som migrän säger hon jag snackade med. Jo tack! Vad är botemedlet då?
Antingen så pallrar jag mig dit och får nån receptbelagd medicin eller så finns det receptfritt. Rekommenderas att ha det tyst och mörkt samt vila..

Okej... Med ostadiga steg går jag ner till affären, för att få reda på att migränmedicinen är slut!
Näääeeejjjjeee!
Okej.. Chokladkaka då?
Hm.. Inga goda sorter så det blev en cola och traskar hem.

Men hur jävla tråkigt äre inte att ligga i tysthet? Ingen tv, dator eller film! Så till slut så satte jag på en film med aslågt ljud, drog igen perdiennerna och stirrade in i soffan.

Lätt den tråkigaste dagen på länge!

Stackars mig!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards