Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Amanda - 4 oktober 2013 10:27

Högt uppe i luften sitter jag och mamma på väg till öknen haha!

Fränt va?

Morsan sover och vaknar av sina snarkningar ibland hehe.

" Manda stöt till mig om jag snarkar för högt!!"

Hehe never ever....


Nu har jag pussat sönder mina älsklingar hela morgonen, åh jag saknar dem redan!

Var lite rädd att Nicke skulle bli besviken för att jag åker iväg så snackade med honom om det igår.

"Men hjärtat då! Det är väl klart att du ska åka! Du behöver det! Vi klarar oss alltid här hemma!" sa han =)

Och lade till att om jag gifte mig med en egyptier ( nämner inte hans uttryck på folkslaget ) så skulle han personligen åka ner med en AK4 och skjuta mannen i fråga och ta med mig hem haha...


Men bättre tillfälle att komma utomlands kan inte ges, för jag kan ändå inte rida eller vara i skolan på grund av ryggproblemen. Samma sak med jobbet.

Astråkigt tycker jag, men har mina skolböcker med, Ipaden med internet finns så blir kanske en del bloggande hehe.


Hm har jag nått kreativt att komma med?

Lovade första delen av berättelsen så kan ju skriva den klart. Den ligger som utkast nämligen så den finns i alla fall.

Syrran gillade inledningen och det är ju bra. Haha funderade på mitt sätt att skriva och insåg att det är likt hennes till 99%. Jag tröttnar inte och lämnar det halvfärdigt dock ^^


OOOHHH Snart lägga sig i en solstol och brunifiera min bleka kropp! Åh vad jag längtar!

Min rygg dör snart av detta plan kan jag säga, tur att det bara är sex timmars resa haha... har suttit i en halvtimme nu och redan känns det... Aj aj aj...

Men jag gnäller inte!

Humöret är på topp!

La la la...


Jaaa vad säger ni om världsfreden?

Nej men skojja bara.


Ska skriva lite nu.


Pussar och Kramar till alla fina!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards