Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Amanda - 31 oktober 2013 11:52

Yey min rygg är bättre nu =)

Hmm nämnde inte för farbror Doktor att jag fuskat lite med ridningen. Men men... Det går inte att vara utan det. Abstinens deluxe ju!

Så ni anar inte hur härligt det var att få rida Sirocco igen!

Oj vad han har blivit bättre sen Ronja har tagit hand om honom, verkligen en stor förbättring.


Jag känner mig så taskig gentemot henne faktiskt.

Dealen var ju att hon skulle rida honom medans jag inte kunde, men nu har hon satsat allt verkligen så jag kan inte med att avsluta det hela heller då de fungerar superbra tillsammans.

Så ska snacka med henne om hon vill fortsätta att rida honom några dagar i veckan, det hade underlättat för mig med och jag vet hur hårt det är att förlora en häst eller ponny.


Aja ehm jag hade ju massor att skriva till er idag!

Men det försvann som en vind eller nått.


Har varit och fikat med Emma och Carro inne i stan.

Jösses jag hinner aldrig umgås med töserna längre :(

Det är så mycket runt omkring att tiden inte räcker till.

Ibland känns det som om jag tagit på mig lite för mycket men samtidigt så älskar jag ju det jag gör.

Svårt Dilemma det där...


Jamen sluta gnälla nu Manda, ditt liv är hur awesome som helst!

I KNOW :D


Vad ska jag fördriva resten av tiden med idag?

Har redan hunnit med en massa.

Nicke jobbar, Caitlin är astråkig.

Jag kommer inte in till stan då jag glömde min plånbok i pappas bil så har inget busskort.


Vänta!

Oj nu fick jag nått att göra innan mamma kommer hem hehe.

Våran vovve Samantha har visst varit ute.

Lera, regn och trask ( istället för snöslask så blire trask när det är blött och skitigt ute ) i kombo med en styck långhårig Collie är inte det ultimata.

Sammie!!!

Vi ska BADA!
MOHAHAHHAHHA!


Okej Amanda vs Collie hund som hatar att bada i badkar... Det kommer att bli spännande!


So Long så länge =)


Bjuder på en asskön låt haha Nicke spelade den i Chevan, " Det är du och jag om 12 år" Hmmm näääe


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards