Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Amanda - 9 oktober 2013 15:23

Okej, idag tänkte jag lägga upp en wondefull bild som jag själv tagit bara för att den var så fin,

MEN!

Jag lade in den i datorn från kameran, kollade så att det överförts och allt det där.

Loggar in här med detta inlägg i huvudet, skriver rubriken och ska ladda upp bilden.

Vips!

Borta!

Faaaaaaan!

Aja, whatever.. Jag får ta en ny på solnedgången över Röda Havet ikväll!

Men det är sjukt så vackert detta land är!

Jag vill med bo här!

Fullt av arabiska Fullblod, fin omgivning och inte alls sån där klibb-värme!

Synd bara att lokalbefolkningen är lite för pratglada men om man säger att man är Ryss så går de haha!


Neeeej men vad händer där hemma i Sverige då?

Jag saknar er!

Lite i alla fall..

Eller aaah, ganska mycket!


Tycktes om mitt fina försök att skapa en novell då? Hahaha... Ja, ja.. Jag har ingen aning om hur den ska arta sig eller vad nästa del ska handla om.

The Main character perhaps?

Näääääeee...


Nehepp nu ska jag ta mig en drink och lata mig i solen =)  28 grader+  :)


Soo Loong babys!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards