Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Amanda - 23 oktober 2013 14:25

Jaa så glad över att komma hem.

Även om man är en aning mobbad nu bland alla blekfisar Hehe!


Nu väntar jag på att Ronja ska komma och rida Sirocco, ska bli hur kul som helst att se dem IRL tillsammans.

Själv håller jag mig till Bombsäkra Antonia p.g.a ryggen.

Men SCH säg inget till läkaren.

Nästa vecka SKA jag vara tillbaka på skolan och jobbet.

För att gå hemma och dröna är fan inget kul alls!

Eller nej, jobbet tar jag redan i eftermiddag!


Men kan säga att för att fördriva tiden så har jag verkligen gosat och borstat på hästarna så nu glänser Felizia, Antonia, T.D, Palle, Ricci och Rosie :)

Haha erbjöd mig att göra Nathas och Caitlins hästar lika fina och de bara " Varsågod!"

Sååå.. Amandas Rykttjänst AB till ert förfogande!


Gaaasch nä jag har verkligen inget att skriva!


Åh Becca! Gud vad bra Queen of Hearts är! Jag vill läsa mera!!!!!!! Give it to meee!

Och klart att du får låna mitt namn! Blev lite rörd faktiskt :)


Puss på dig och alla andra!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards