Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Amanda - 4 juli 2014 16:28

NU har jag och syster fått en lugn stund.

Tack Micke för att du tar med ryttarna på biokväll inne i stan. :) LÄTTNAD!

Caitlin ligger utslagen på soffan och har någon inre konversation med sig själv om varför hon är en så snäll person som stannade hemma istället för att åka till Västerås.

Haha ganska roligt att höra.

" Hoppas att det är svinkallt och ÖSREGNAR! Att det bara är massa Vovlo 740:s och att de får slut på alkohol..Jag borde verkligen hållt koll på dem! Nu har de råkat köra över tältet till husvagnen med Dodgen... ."  Så får hon smsuppdateringar från grabbarna om hur kul de har haha...

Bitterkärring!


Nu ska vi vila våra rumpor en stund sedan in i duschen och sen åker vi över till Sanna som oxå är hemma så blir lite tjejkväll, Tess och Natha hänger på oxå så jaa... det kan nog bli trevligt.

Men vad tomt det är utan Robin och grabbarna... Jag saknar dem faktiskt!


Även om vi haft fullt upp här och inte kunnat göra annat än att ägna oss åt "ridlägret" så.. Knappt att man hinner med de andra hästarna.  Känns hemskt att försumma dem, men på söndag blir det lugnt och Felizia har mått bra av lite semester. Tänker inte pressa henne alls utan låta henne vila helt nån period då och då.


Detta inlägget tar ju en evighet att skriva haha... Har ingen aning om vad ska berätta riktigt... Jag är riktigt sugen på en kall cider... men orkar inte resa mig ur soffan just nu. Dagens I-landsproblem faktiskt.

Vart är pojkvännen när man behöver han som mest? :O


Hm, hoppas att grabbarna kommer hem snart för Caitlin börjar bli riktigt jobbig om jag ska va ärlig. Att hon och Jim inte ska vara ifrån varandra är ett faktum!


Nej... Cider och Duscha... ÅÅÅHHHH HEEEEEJ! Up and Skip Amanda!



Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards