Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Amanda - 25 juli 2014 18:53

Hm 2 stycken alternativ inför kvällen.


1. Ut med gänget och snurra på stan

2. Filmkväll med Tess.


Ska upp tidigt imorgon och kan inte dricka nåt nämvärt då det är ganska bra och vettigt att vara på alerten.

Nej syster, jag är inte alls bitter för att ni dumpar mig och åker iväg på äventyr!

Bara lite ;) En hejaklack hade suttit fint... Men lämna mig bara!


Så lutar åt att det blir filmkväll faktiskt!

Ha det så jävla tråkigt ni andra muppar! Åk bara!

Men jag älskar faktiskt mina och Tess filmkvällar... Vi får mycket kreativt sagt... Haha!

I våra fantasier!

Så nu är bara frågan...

TESS HAR DU FIXAT GODIS?


Klart hon har!


Haha jag tror detta inlägget är kassare än föregående! ^^


Puss

Av Amanda - 25 juli 2014 03:13

Jo men så atte...

Jag tror min ålder har stigit från 17 år till... tjaa en sisådär 68 år med tanke på dagens aktiviteter.

Jag har varit på bilbingo! ^^

Nej, det är faktiskt inget skämt bakom det hela men i brist på annat.

Vi åkte dit, jag. Sanna, Caitie och Tess.

Mest för att tråkighetsfaktorn på grabbarna var skyhög!

" Vi ska grejja i garaget... "

Era flickor då?

Älskar ni oss inte längre???!!!

" Klart vi älskar våra små töser.. därav att de behöver kärlek så ni får roa er själva.." 

Jim, när ska du lära dig att hålla käften egentligen?

Ja, ja men klart vi kan det!

Vad händer mitt ute i ingenstans en sketen torsdag?

Ehm...

bilbingo!

Jajjemensan!

Inte för att vi vann nått men det var ganska trevligt.


Sen satt vi och spelade kort så kom ganska så precis hem.

Då vann jag i alla fall!

I´m the winner!

Haha...

Hm ja, hade ni väntat er ett seriöst inlägg 20 över 3 på natten så får ni leta vidare ;)

Lite promille oxå... ^^


Hm, jag vill sova men känner att jag är hur pigg som helst.

Vi diskuterade ett bra ämne idag.

Lämplig pojkvän till Tess.

Hennes kommentar:

" Jag är Jims lillasyster... Det är ganska kört då Jim kommer banka skiten ur pajkstackarn!"

Ehm... Sant!

Men.. vi kom inte på några bra förslag heller direkt.

Hon får ta över Robin från mig i värsta fall...


Han är underbar på alla sätt och vis men... Jag vet inte riktigt var jag står där om jag ska vara ärlig!

Han & Jag sa från början att vi inte ställer några krav på varandra utan tar det lugnt och ser om det leder till något.

Vi har kul tillsammans och kommer bra överens men att vi är ett par?!

Näee...


Ja ja det löser sig allt =)


Nej jag ska minsann göra nytt försök att sova!


Nattinatt och Kramar på er!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards