Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Amanda - 15 juli 2014 12:56

Är inte det en gammal låt av nån svensk?

Tomas Di Leva eller Pugh typ...

Har fått den meningen på hjärnan och kommer inte på vad det kommer ifrån!

Ja, ja det får bli en rubrik i alla fall.


I alla fall ( haha det måste vara mitt favvo-ord...)  så är jag och syster på väg till en hästloppis. De säljer beganade hästsaker.

Så hoppas på rejäla fynd!

Har till och med skrivit en lista på vad jag behöver.

Så seriös är jag!


Sjukt varmt idag. Haha vi åker Cabbe och sitter i kjol och bikiniöverdel så jaa.... lite varmt men det fläktar rätt gott.

Tack Jim för att vi fick låna Skrållan!

" Han hade inget val!" säger Caitlin snabbt.

Näe i och för sig inte... :D


Jaa.. har fortfarande ont i magen men har inte vågat äta ännu så vet inte om jag får behålla det. Syster fick inte behålla sin frukost så därför vi kom iväg så sent...

Undrar vad det kan vara... Börjar få huvudvärk oxå så tänkte att det kan bero på för lite vatten så vi hinkar i oss vatten för fullt här.

Loka is the shit.


Ehm... Nåt mer för tillfället?

Sa jag att det är jättevarmt och mulet ute?! Haha...


Pussen & Kramen


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards