Direktlänk till inlägg 2 januari 2015

2015 och...

Av Amanda - 2 januari 2015 21:56

Jag tänker krossa alla era förhoppningar, smasha dem i botten och vara en så pass elak skitstövel att jag ska berätta the ONE and ONLY truth för er:

2015 innebär inga livsavgörande förändringar i era liv, problemen från 2014 kommer inte att försvinna!

Så sluta för helvete att skriva överallt om hur j*vla bra 2015 kommer att bli!

Men jag ska vara lika naiv och godtrogen som de flesta genom att sätta upp lite mål för 2015..

1. Skaffa körkort
2. Vinna KM i hoppning på Star
3. Bestämma mig för vissa saker!
4. Betäcka Felizia

Och om mindre än 4 månader blir jag 18 år och myndig :) Haha oooopsydaisy... Jag är fan nervös!

Kramen

 
 
Ingen bild

Becca

2 januari 2015 23:39

Eh... Du krossade just alla förhoppningar jag hade men ah... enda önskningen jag har är väll att inte ska bli ett jävla skit år...
Har två mål..:
1: Var glad för faaan.
2: Ät mindre.

Ah... Kram på dig och lycka till!

Amanda

3 januari 2015 00:46

I'm eviiil haha ;)

Livet blir vad man gör de till oavsett om de är nytt år eller inte ;)
Nån måste ju va pessimisten som påstår detta å sticker ut i mängden, så jag åtog mig den uppgiften XD

Kram på dig!
PS. Ät och var glad istället :)

 
Ida

Ida

3 januari 2015 17:51

Hej du har en jätte fin blogg jag brukar följa din blogg, hade blivit jätte glad om du kollar in min blogg:http://mittlivsomenida.bloggplatsen.se/

http://mittlivsomenida.bloggplatsen.se

Amanda

4 januari 2015 00:53

Hej Ida!

Åh vad roligt att höra=) Jag älskar verkligen när folk lämnar en kommentar så man vet vilka som läser bloggen. Tack så mycket!

Självklart spanar jag in din blogg! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards