Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Jag har det lite FÖR bra iblann...

Av Amanda - 3 oktober 2013 18:48

Haha ja idag ler jag med hela kroppen!


La la la!   


Näej inga pillertriller här inte utan är bara glad som fasen :)

Mamma och Caitlin bråkade som fasen i morse.

Jag trodde seriöst att huset skulle packa ihop sig självt och flytta.

Jösses, mamma klev på en öm punkt när hon sa åt min syster att sälja Sky på grund av att hästen haltar och skaffa sig en riktig häst.

Oj, oj, oj... Syrran vart helt galen. Tänk er en sprängladdad atombob som smäller...

Aja, så mamma drog med mig in till stan och gnällde på Caitlins humör.

Öhm, ja min syster kan vara en riktig bitch ( faktiskt ) ibland men JUST NU är det förståeligt!

I vilket fall så fick min kära mor för sig att nu börjar det bli ganska kallt och trist i Sverige.


Så hon rattade BMWn raka vägen till resebyrån och frågade mig vart jag ville åka

Mina krav: 

          


Fem minuter senare så vart det en sista minuten till Hurghada Egypten och vi åker redan imorgon, bara mamma och jag!

Fan vad härligt!

Hej då Nalle Phu gardiner, 4 minus grader och uttråkning  HEJ Sol, 28+ och massa shopping och bara relaxa!

Först tänkte vi ta Thailand ( mammas favvoland nr: 1 efter Frankrike ) men min rygg pallar inte 13 timmar på ett flygplan.

Så vi testar Egypten igen ;)


Trallla la la!

Jag har det lite för bra ibland asså.

Ja självklart ska morsan jobba lite, research som det hette till Tidningen haha ^^ Meeeeen daaah 2 veckors sol och underbar värme!


Ja, jag kommer verkligen sakna er här hemma massor såklart!!!!!!!!

Men nu är jag precis klar med packningen så dator dator dator.


Vet ni, jag har även botat tristessen.

Egentligen skulle det bara vara ett svenskaarbete i skolan. Men jag tänker faktiskt dela med mig av en hästnovell som jag skrivit alldeles själv. :D

Den kommer i olika delar så ni får vänta med att läsa hela.

Men den är fan asbra!

Och ni kommer få lite bilder med =)

Vilda mustanger och fantasilös som jag är så är huvudrollen spelad av en svart hingst och ett litet skimmelsto.

Men men... Det kommer väl första delen redan idag!

Men den är ganska sorglig!

Och hjälp mig gärna med slutet... Har inte kommit så långt ännu. Som vanligt! Jag hatar att avsluta noveller...

Det blir typ:

En dag syntes ett sken på himlen. Snart kom en kraftig smäll och hela universum sprängdes... SLUT!


Näee men bäst jag sätter igång då?


PÖSS   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards