Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Tjosan

Av Amanda - 29 oktober 2013 18:45

Tjenare tjenare!


Okej har inte bloggat på ett par dar nu men men ni har överlevt va?

Bra!


Okej igår var jag överlycklig för att få komma tillbaka till skolan, trots en ganska konstig känsla inom mig.

Den där känslan av att det är en liten liten detalj av att jag har glömt nåt.

Skaka av sig den och Pappa skjutsade in mig.

Knallar mot byggnaden och kollar klockan, snart åtta men varför är det helt dött på det här stället?

Jag inser även att byggnaden är låst.

Hm...

HAR JAG MISSAT NÅTT????

Ringer då Carro och min nyväckta vän förklarar lugnt och stilla att jag är totalt blåst i huvudet och hur korkad som helst då jag totalt missat att det är lov...

Smart Manda, verkligen clever... * not *


Ja ja... får la vänta en vecka till.


Hahaha lyssnade på Caitie och Jim går. Det var ganska intressant då de diskuterade den kommande Cypern resan.

Trodde ju att min syster skulle smälla till honom ett par gånger ett tag.

Hon tycker mer att de ska åka till en lugnare plats bara dem två men Jim vill ha med grabbarna...

Hårt dilemma haha.

Ja, ja de kommer nog att lösa det hela så småningom.


Sen när det gäller dem två vet jag att de funderar på att flytta ihop :D

Men Caitlin gillar sin lilla lägenhet så mycket.

Hmm, jag kan ju bo där istället föreslog jag till henne och då skulle hon va moraltant igen.

" Amanda du är bara 16 det är för tidigt att flytta hemifrån!"

" Ja men du flyttade ju när du var 15 första gången!"

" Se hur det gick då men gör som du vill"

Haha, ja ja men vore ju bra lösning då det faktiskt går lite mer bussar in till stan så slipper pappa eller nån annan skjutsa mig jämt =)


Knåpar lite på del 4 i novellen med.

Hmm fantasilös som jag är men kanske kommer den upp ikväll.


Nej nu ska jag ta en dusch och sedan blir det krypa ner under täcket och kolla på en film med Nicke <3


Puss och kram på er alla sötisar!

 
 
Becca

Becca

30 oktober 2013 12:53

Jag tror vi alla tre har extrem blogg torka...
Men va fan Amanad! Hur i hela håvete kan man missa ett lov? *kravlar mig upp på stolen igen* Jag skrattade så jag föll tå stolen... :D Don't ask...
Kanske ska knåpa ihop ett spontant inlägg av Queen of hearts?
Din Novell ÄGER!! Kram!

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

31 oktober 2013 11:28

Ah, verkar så! Hur segt som helst!

Haha ja men det är lite mycket ibland för mina två hjärceller. Jag har konstaterat att jag har två för de bråkar jämt nämligen ;) Så näe jag vet inte hur man kan missa ett lov.

Men man blir seg av att gå hemma, men nu sa läkarn att det var okej att börja rida igen... försiktigt... :D

JA gör det! Så spännande din novell är!

Haha tack för det, men jag tycker din är bättre! För just nu har jag inte en aning om nästa del...

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards