Alla inlägg den 5 november 2013

Av Amanda - 5 november 2013 15:45

Dag 2 - Min Familj.


Är helt insane, läs bloggen så förstår ni vad jag menar. Men jag älskar dem över allt annat faktiskt.

Även om vi bråkar en del så håller vi ihop och stöttar varandra när det behövs.

Men vad ska jag skriva om dem?

Hmmm!


Min storasyter Caitlin är 24 år. Snällast i världen och ställer alltid upp på alla andra, än sig själv!

Ta det sista som en pik Sis! : )

Hon har en helt fantastisk pojkvän/sambo/fästman som heter Jim, och när man ser dem tillsammans så vet man att de är skapta för varandra!

Annars är hon lixomjag galen i hästarna, det är det vi har och alltid kommer ha gemensamt.

Folk säger att vi är ganska lika i utseendet med och att det inte går att ta fel på att vi är släkt.

Men personligheterna är mer olika.

Jag är mer omogen, gör vad som faller mig in medan syster är mer lugn och lite mer inåtvänd.

Men Caitie är den som alltid finns där - vad man än behöver!

I Love You Sister! <3


Min mamma Elaine är hela 40+ nånting. Hon får ett utbrott om jag skriver exakt då hon enligt sig själv inte är en dag över 25 ^^

Mamma älskar att resa och shoppa. Gärna på samma gång.

Hennes favoritland är Thailand och sakta men säkert övertalar hon min far att de ska skaffa ett hus där.

Innan hon fick oss så tävlade hon mycket Dressyr men nu har hon lagt det på hyllan och rider bara nån gång ibland.

Men hon är fantastisk, kan få vilken häst som helst att dansa fram.

Annars så jobbar hon en hel del.

Mamma är väldigt spontan, vet inte hur många gånger hon bara får ett infall om att "Vi tar en weekend i London" eller " Packa väskan, vi ska utomlands NU!"


Sen har vi ju farsan Peter som är 46 år gammal.

Nästan som jultomten hihi.

Men men.

Pappa är alltid min idol, jag är en bortskämd pappas flicka och min pappa KAN ALLT och är aldrig rädd...

Trodde jag från 3 års ålder tills nu...

Numera har jag kommit på vad som får min far så rädd att han blir vit i ansiktet. :D

Haha!

Det är när han får för sig att övningsköra med mig!

Jäklar vad rädd han är men det vågar han inte erkänna...

Och så upprepar han flertalet gånger om hur mycket bilen är värd så det vore bra om jag inte smällde Mercan...

Ja ja.

Han är snäll men lite för tjatig om pengar och vad allt kostar.

En rejäl shoppingtur kan få honom svimfärdig när han ser priserna.

Men då ler man och ser söt ut så lugnar han sig <3


Alla i min familj gillar djur, främst hästar.

Annars har vi en vovve som heter Samantha och är en sobelfärgad collie.

Sen två katter Ludde och Virus :)


Ja asså, jag kan skriva om mina mostrar, mormor, morfar, farmor, farfar, kusiner och hela faderrullan med om ni vill?

Nja... trodde inte det va?


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards