Alla inlägg den 9 november 2013

Av Amanda - 9 november 2013 16:45

Dag 6 - Typ av killar jag faller för.


Haha mja jag vet inte, riktigt!

Lixom Emil, liten, blond, glasögon, lite rund sådär, söt på alla sätt och vis, mammas ängel, blyg.

Nicke, lång, brunett, mager, tatuerad, lite skäggig ibland, kan klä sig som en slusk emellanåt, framåt, glad...

Jag menar hur snyggt äre med träskor, keps och håret åt alla håll sen en trasig och urtvättad Eddie Meduza-t-shirt?


Utseendet är det du ser allra först. På några sekunder bedömer man personen man tittar på. Oftast.

När Nicke gav mig ett leende den där kvällen så föll jag pladask i ankdammen. Jag förstod knappt ett ord av vad han sa då han mest sluddrade iofs men LEENDET!


Jag tror inte jag har någon viss typ direkt... Men skulle aldrig falla för den här " tonårs-snyggingen" som han Erik Saade eller Justin Bieber direkt.

Nej, det är insidan som räknas :D

Men hår på ryggen kan vi ta bort direkt!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards