Alla inlägg den 16 november 2013

Av Amanda - 16 november 2013 12:50


Detta med rubriker...


Haha vilket garv jag fick när jag kollade Caitlins blogg igår kväll ;)

Hahaha ni pojkar är awesome, dock om jag varit ni, så hade jag fjäskat rejält idag för henne.

Jag vet att hon kan slåss hårt!

Bara ett tips från coachen!


Ja, igår var jag duktig så nu har jag tidsinställt 30 dagars grejen några inlägg framåt! Just so you know!


Idag känner jag mig piggare och gladare!

YEEEY everything is Sunshine and Rainbows!

Tills jag tittade ut!

Grått, kallt, mulet... deprimerande!

Jag är en form av väderflicka!

Är det soligt och fint så är jag glad, regnar det så blir jag ledsen!

Haha sjukt egentligen!


Nej men jag ringde sjukvårdsupplysningen och frågade när jag kunde bege mig ut i offentligheten igen efter salmonellabesvären upphört.

Svaret: efter 48 timmar minst! FYRTIOÅTTA TIMMAR! En hel jävla evighet!

Aja... La la la...

Tvingade Nicke att hänga med sina polare ut i kväll i alla fall! Men lovade att han fick sova här inatt om han sköter sig ^^


Ehm just nu har jag inte så mycket att berätta för er faktiskt.

Jag har sovit, duschat och ätit lite frukost... Kollar på tv med datorn i knäet och funderar på om man skulle skaffa sig en kissekattunge här hemma...


Fick erbjudande om en Maincoon-korsning. Raskatter passar ju bättre i lägenhet än bondkatter så... Funderar!

Självklart kommer den att få gå ut oxå! Men inte som stallkatterna som bor ute mer eller mindre.


Haha mamma ringde innan.

" Du manda! Vad säger du om en hund till?"

" Öh vem ska se efter den när du jobbar? Räcker det inte med Samantha?"

" Nej men så får hon sällskap! Jag vill ha en bordercollie!"

" Mamma, de kräver sjuuuukt mycket aktivering!"

" Ja men en vallhund i alla fall, du kan ju träna agility med den om du vill! och ta med den ut när du rider!"

" Du tror inte att en schäfer typ vore mer lämplig ras? Sånna fall..."

" Nej, jag är en collie-människa! En vanlig collie då?"

" Mamma... du har redan kollat valpen eller hur?"Suckar jag.

" Jaaa den är gudomligt söt! Helt underbar!"

" Den växer... Och valpar älskar att tugga på saker, speciellt dina Pradaskor! "

" Äsch, dem får jag gömma...Hon kommer nästa vecka!"


Vad ska jag säga?

Ja, ja... Har min mor bestämt sig så har hon... Men kul för Sammy att få en polare..


Njae nu äre nån tomte som ringer på dörrn här... Återkommer!


Pusss!

Av Amanda - 16 november 2013 10:00

Dag 13 - Mitt liv i fem ord


1. Händelserikt

2. Lyckligt

3. Humoristiskt

4. Förändrande

5. Awesome!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards