Direktlänk till inlägg 14 november 2013

SMS FFS

Av Amanda - 14 november 2013 16:13


Att man aldrig har tråkigare än vad man gör sig är ett som är säkert!

Så idag har jag och Elin smsat en hel del.

Hur man snöar in från Kyckling, till E.T och Bamse kan man ju undra...


Elin:

" Jävla kycklingkebab! Jag hatar att va sjuk! Ändå sitter jag här i soffan och tänker på hur gött det vore med en fet och flötig tallrik med kyckling, pommes och SÅS!"

Jag:

" Haha va illa! Jag ska aldrig mer käka kyckling i hela mitt liv..."

Elin:

" Kan man göra denna rätten på Kalkon tro? "

Jag:

" Fågel som fågel... Korv kanske man ska testa?"

Elin:

" Haha du tänker på korv och jag på sås!"

Jag:

" Skaffa pojkvän!!!"

Elin:

" Funderar på det... men vart hittar man en sån då? Har du några på lager?"

Jag:

" Ska kolla i byrålådan :D Näääeee där va dem inte..."

Elin:

"TUSAN!!!! Nätdejting kanske?"

Jag:

"Ah jo, om du vill ha en överkåt gubbe som är äldre än din pappa såvisst! "

Elin:

" Haha då blir pappa arg! Nej tänkte om Nicke hade nån polare... ^^"

Jag:

" Han har många... John kanske?"

Elin:

" Nej, fult namn juu^^"

Jag:

" Meeh kalla honom Berra eller vad du vill! Jag tycker han verkar snäll!"

Elin:

" Berra???!! Vart fick du det ifrån?"

Jag:

" Nä kollar på Jurassic Park och den där ena dinon ser ut lite som John men även som en Berra! Du vet den där hemska saken som bara ryter och är allmänt trött på livet..."

Elin:

" T.rexen??"

Jag:

" Ahh visst fasen ser den ut som en Berra?! Äter upp söta getter och fula gubbar, Springer runt och vrålar lite

Jag undrar vilken drog Berra tar.. :D  Skulle vilja smaka!"

Elin:

" Hahaha ah jo, han ser ut som en Berra fast var inte alla honor? Hahah va sjuk du är! Jag tror bara att Berra är hungrig"

Jag:

" Men Berra kanske är en tjej... Inte konstigt att h*n är så arg då när den har ett så fult namn!!!"

Elin:

" Ge Berra en kyckling!!"

Jag:

" Ja varför gjorde dem inte det i filmen?? Utan låter stackars Berra springa runt och svälta i två filmer till!

Djurplågeri på HÖG nivå!!!"

Elin:

" Så smarta var de nog inte... förresten så är det inga riktiga dinosar i filmerna, utan robotar så djurplågeri vet jag inte..."

Jag:

" Klart att det är riktiga dinosar! Det är ju han spielberg som gjort filmen! Hävdar du oxå att E.T inte finns eller?! "

Elin:

" Amanda, vi måste prata... Nej det är inga riktiga dinosar, E.T är oxå en robot och när vi håller på så kan jag även berätta att varken Påskharen eller Jultomten finns heller..."

Jag:

" Nu är hela min värld förstörd! Jag som trodde att E.T var riktig!!! Hela min barndom är bortkastad! Speciellt eftersom jag genomsökt alla uthus jag hittat efter den där E.T snubben! Men Jultomten visste jag :D

Och Påskaharen körde syrran över i påskas! Det var en stor jakt på det aset för han hade snott alla barnens godis!!!! "

Elin:

" Hahaha vaaa???  Men du, E.T var ju i USA så inte konstigt att du inte hittade honom här..."

Jag:

" Jo du vi hade fullt sjå här, från norr till söder i jakten och änna bort från Thailand jagade vi han den saten... Men till slut så fick vi han!

Jo men jag letade i USA oxå... Ingen E.T alls..."

Elin:

" Jag beklagar din barndom Manda! Faktiskt!"

Jag:

" Tack! NU kan jag gå vidare i livet.. Men Bamse är riktig i alla fall! För jag har träffat han massa gånger utomlands på hotellen, Och Vargen, Lille Skutt och Skalman :D Så dem finns! På Fritidsresors hotell!

Var la inte så kul att sitta i kalla sverige och dröna nu när de inte gör mer filmer så varför inte dra utomlands lixom?"

Elin:

" Haha mm... Ingen kommentar. Det går nog bra för dig oxå i framtiden lilla gumman! ^^ Man ska acceptera dem som är "speciella"och det är inget fel med att vara det =) "

Jag:

" NU låter du som mina psykologer!"

Elin:

" Hahaha jag vet! Jag borde bli en sån där... Fast min slutsats är nog att du är ett hopplöst fall.."

Jag:

" Men om sanningen ska fram så är jag ganska awesome på att hoppa... Både utan och med häst :P"

 
 
Caitlin

Caitlin

16 november 2013 12:38

Hahah va sjuka ni är! Bägge två!

http://NotFadeAway.bloggplatsen.se

Amanda

16 november 2013 12:48

Du är bara avis på att jag har humor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards