Direktlänk till inlägg 22 november 2013

Dag 19

Av Amanda - 22 november 2013 12:15

Dag 19 - Vad kärlek är för mig.


Kärlek är omtanke, respekt och ärlighet.

Att man visar att man finns i alla lägen och kan stötta de man rår om. 

Kärlek kan vara många saker.


Tex när man är så kär att det pirrar i hela kroppen när personen bara rör vid en eller pratar med en.

En glad känsla som sprider sig och man tycker livet är fantastiskt.

Kärlek kan ges till alla som du bryr dig om och aldrig menar att krossa ditt hjärta.


Man känner att man inte behöver bekämpa världen ensam utan bakom en står fantastiska personer.

Syskonkärlek är stark, i alla fall mellan mig och min underbara syster.

Vi kan bråka så att fönstren spricker men sen skrattar vi bara och är sams igen.

Jag vet att jag alltid kan lita på henne och hon kan lita på mig.


Att säga orden Jag Älskar Dig till en person utan att mena det är ett hemskt brott.

Det är starka ord som inte ska användas för ofta!


Btw, Jag och Nicke är sams igen ;)

 
 
Ingen bild

Becca

22 november 2013 17:38

Jag har dessvärre ingen syster jag kan prata killar och problem med.
Jag har nog inte en enda sån kompis, Men ni är så...
Snäll? Nej det var för klent... Underbara?
Ni lyssnar alltid även om det är små saker!
Ni är mitt stöd och moral och lärare (på sätt och vis)
Sa ju att det skulle lösa sig mellan du och nicke :D!

Amanda

23 november 2013 00:10

Du har oss ;)

AAww va söt och go du är gumman!

Japp, tackar för det =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards