Alla inlägg den 4 april 2013

Av Amanda - 4 april 2013 16:05

Nämen tjenamoss på er igen!


Haha vad görs?

Nja jag sitter här och tuggar på en gammal macka och dricker upp syrrans juice.

Hon kommer mörda mig sen MOHAAHHAHA!

Eller jag kanske inte ska skratta åt det?!

Men men snart ut till pållarna. Ska testa och sitta på Felizia idag... Bara vänta på syster som skulle komma och hjälpa till... Men hon har försvunnit!

CAITLIIIIINNNNN!!!!!!!!!!!!!!!

Whatever...


Ja Failed då...

Ska berätta för era nyfikna små söta ögon.

Skolan idag och sitter med Carro på rasten och bara gör ingenting.

Då kommer Rasmus fram, allså han är helt awesome snygg. * Jag kvävs av mitt dreggel-snygg lixom*

Så öppnar han munnen medan jag koncentrerar mig på att inte låta saliven sippra ut.

" Hej Amanda! Vet du om att du är sjukt söt?!" sa han.

Jag bara WHAT? Han snackar ju med mig :D :D  Amanda heter ju jag!

Får jag ställa mig upp och dansa limbo???

Näe men det kändes så.

Tyvärr kom jag ju inte på nått bra svar direkt utan:

" Jag vet, man är ju bara awesome lixom!"

Hahah va fasen kunde jag inte ens fått fram ett tack?

Vara den söta rara lilla Amanda...

Han skrattar och säger att det är bra och vi ska ses senare!

Carroflarro bara:

"Manda... du är sjuk i huvudet!"

Något...

Men va fan... :)

Enda felet med Snygga Rasmus är att han är helt lost på fotboll, basket , innebandy...

Ja allt som inkluderar att han får sparka eller dunka en boll i ett hål av nått slag...

Men då kanske han har hålvanan inne?

Näe skäms på mig! Hahahaha


Ja nej, nu ser jag minsann en sån här amerikansk bil komma... Hmm gick nog bra för syster och Jim igår då =)

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards