Alla inlägg den 15 april 2013

Av Amanda - 15 april 2013 22:50

Psst... säg inget till mamma nu, men jag kom hem precis nyss ^^

Hihi!

Busigt va?

Näe men det är lugnt...

Min mor är nämligen i Paris med min far...

HM varför fick inte jag åka med??   

Älskar Paris, speciellt i April-Maj!

Men men...


De kan väl få åka och fira sin 17: bröllopsdag utan mig då... Jag är inte bitter alls faktiskt!

Nej för nu kan Nicke sova hos mig inatt så slipper jag vara ensam i det stora huset.

Seriöst så spökar det hemma... Saker flyttas,försvinner och ibland så hör man konstiga ljud... ^^


Sååå Nicke kommer om typ 10 minuter... han skulle bara hem och hämta sin dator så att vi kan kolla film... Han gillade visst inte Bamse! Typ enda filmen jag har haha!

BAMSE KOMMER!!!!  från 60-talet ^^ COOOLT!


Uschaeeen skola imorgon igen... äre inte fredag snart så att man kan sova läääääääääänge?

Iofs har vi sovmorgon på onsdag men det gör ingen skillnad.

Onsdagar är stressdagen i Mandas liv.

Skolan, hem, äta och byta om, fånga en styck connemara-ponny, försöka lasta connemara-ponny, åka till Ridklubben och sedan träna med connemara-ponny, hem med connemara-ponny ... Mja ni get it, right?


Haha hur gick det med engelskan då?

Tjaa... man är ju awesome och fick alla rätt på provet... eller förhöret!

Jag sa ALLA RÄTT!!!!!!   


Svenskauppsatsen... Haha mja jag kom på en idé... vet att min syster gjorde en liknande för hon ÄLSKAR att skriva nämligen och så fick hon högsta betyg på den.

Jag lånar den helt enkelt... Så kan jag göra annat under lektionen... typ nööööörda runt lite ^^

Så säg inget till Gäddan om det heller är ni schyssta?!

Deal?

Jag kan ju roa er med att berätta vad jag gjort sen förra inlägget :D


Hm, haha fick en Rasmus att tappa hakan när vi slutat och Nicke hämtade mig.

Haha bara för skojs skull ;)

Näe men han trodde inte på att jag träffat nån som Nicke... det fick han ju bevis på i alla fall :)

Skulle ju ha tagit ut Carro och Sofia på aktivitet idag men de är så supertråkiga att man bara får självmordstankar av ens försöka.

Så Fuck This, var med Nicke istället och vi har typ gjort exakt ingenting mer än att lagat mat, och kollat film...

Spännande va?

Näe men det var ganska pussinuttigt faktiskt ;)


Jaa. Vi åt glass med :D

Med massa chokladsås... som inte hamnade på glassen utan det blev ett mer eller mindre krig och sen fick vi städa... En hel del...

Aja...


Nej nu kommer han... Bäst att stänga ner här så han inte inser vilken fjortis jag är XD

Vad tyckte ni om kossan förresten?



Puss och God Natten på er alla darlings!



Av Amanda - 15 april 2013 14:01

Mjaaa asså, jag dör snart!


Nu sitter man här i skolan och ska egentligen knattra ner en svenskauppsats men jag smyger in på bloggen istället. Roligare än att försöka komma på något bra att skriva om. Läraren tyckte inte om min idé om att skriva typ 30 sidor om hur jäkla awesome jag är... Fan vad känsliga folk är!


Ja, ja... Hmm haha okej...

Tjötade lite med Rasmus nu här för en stund sen. Ni vet Snyggingen. Han sitter typ 2 meter ifrån mig så hoppas att han inte kikar på detta.

Har konstaterat att den här pojken tror att han är en Gudagåva till alla tjejer.

Okej, han är as-kalas-snygg, och alla flickor trånar efter honom.

Men nu har han fått för sig att JAG är intresserad av honom!

Ha ha ha näe du!

Glöm det!

I vilket så började han att snacka och berätta hur det gick på senaste innebandymatchen.

Mm ja JO JAG ÄR JU SÅÅÅ INTRESSERAD AV DET!!! *not*

Sen undrar han var jag höll hus i helgen för han hade hoppats att jag skulle vara på Elins fest.

Nja, asså du vet, har ju en hel del annat att göra vettu!

Rasmus:

Jo men det var synd för då hade vi kunnat ha det lite skoj!

jag:

Hahaha du tror det? Men jag har intresset på annat håll vettu och han kan snacka om annat än sig själv och sport!

Rasmus:

Jo men jag trodde att du var en tjej som gav gärnet jämt!

jag:

Klart det! Jag är ju awesome lixom! Men det är ju inte ditt problem...

Rasmus:

Nää sant... Så du skulle inte vilja vara min flickvän då?

jag:

Nej verkligen inte!

Rasmus:

Varför inte? Vem har du träffat?

jag:

Men strunta du i det så lever du antagligen längre :D

Rasmus:

Vaddå? Äre nån här på skolan eller?

jag:

Nej, han går Fordon...

Rasmus:

Nej, säg inte att de där förbannade Raggarasen har hjärntvättat dig med? De snor ju alla tjejerna!

jag:

Vaddådå? De har ju riktiga bilar och inte nån illaluktande liten moppe som bara gör 30!

Rasmus:

Men Manda! Gå inte i din syrras fotspår!

Jag:

Vad fan har hon med detta att göra och vad bryr du dig om det?

Min syrra är min idol ju!

Rasmus:

Näe brorsan vill ha henne... och jag vill ha dig!  * Leeeeeeeeeeeeeer* 

Jag:

Men det går inte serru... förresten så måste jag smsa lite nu, så kila vidare du!


Haha fan vad sur han blev då!

Undrar hur han kommer att blänga när Nicke hämtar mig vid 15.oo HEHEHEHEHE!

Sicken tönt han är... Visst snygg att titta på men det går ju att ställa ett foto på han om man nu vill det...


Nej, svenska uppsatsen vare ja! Skriva om en ko kanske?




Bäst eller vad? Hahahaha


SUCCESS DE LUXE!



Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards