Alla inlägg den 5 april 2013

Av Amanda - 5 april 2013 17:37

Carro är astråkig!

Kom och rädda mig!

Herregud, hur länge står man ut med the Sims?

Sitta och stirra på en skärm och klicka lite...

Jag har tråkigt!

Och det finns ingenting jag kan pilla sönder heller...


Näemen titta!

Smirnoff Ice!


Heeeey kompis!

Tjenare! Hur mår du?

Jo, tack bara bra här! Vill du dricka mig? Jag är kall och god...

Att jag vill duu! Men dör inte du då?

Näej, då kan du umgås med mina polare i kassen här bredvid om du vill!

Är dem lika trevliga som dig då?

Ah då men akta dig för den flaskan som ligger ner, han kan fräsa lite..

Oki, ska tänka på det! Skål!


Ni fattar att man är uttråkad när man för en dialog med en glasflaska?

Hm, men hallå!

DO SOMETHING!


La, la la...


Visste ni att katter har typ 36 muskler i varje öra och att det arabiska fullblodet har en svanskota mindre än övriga hästar?


Näe men om jag rycker ur sladden till datorn kanske den dör så Carro kan leka med mig istället!

Jag vill ha den röda spaden!


Näe men trevlig helg på er !

Av Amanda - 5 april 2013 14:56

Hej, Pappa!

Du... Jag älskar dig idag! :D


Mja som ni vet så gick min sadel åt helvete tack vare att Sirocco-bus lade sig ner och rullade sig med den på... Tack och lov så har jag en extra men den är inte lika bra i passformen och så...

Så satt i skolan och drygade som vanligt när min far ringer och säger att jag ska sluta tidigare för vi har en sak att göra.

Ehm, okej men asså min lärare är typ assne för att du ringer mitt under lektionen... Asså om blickar kunde döda hade jag inte suttit här nu....

Farsan säger skitsamma! Kom ut nu jag står utanför...

Oki!

Skyller på akuta magbesvär och rusar ut till pappsen.

Sen åker vi till en lokal hästaffär här utanför stan.

Så fick jag prova ut en ny sadel.

Hittade en hoppsadel som bara var helt underbar...

priset med då hehhee! Baaaraaa 9500:-

Men man satt som en smäck i den och bara:   

Pappaaaaaa!!!! *blink blink*


Hm, Caitie.. får jag låna din dressyrsadel iblann?


Aja tog oss med hem och testar den på Sirocco.

Jösses han har aldrig gått så ledigt och bra!

Pappa tvekade lite men om jag lovade att vara rädd om den så får jag en tidig födelsedagspresent!

Tack! Tack! Tack!!!! :D

Haha bortskämd, jag vet och jag gillar det :D

Yeeey bra fredag detta!

Näe men ska la ut med T.D en sväng och bara glida lite arab!

Men är sjukt glad haha!


Ikväll åker jag till Carro och drönar lite... Hon ska väl babbla om killar och spela Sims.

Skaffa dig en häst och ett liv istället XD !


Näe men mina föräldrar lägger hellre ut lite mer pengar på kvalité än att köpa nytt!

Och visst, det går ju så länge det finns resurser =)

Men faktiskt så håller jag på att spara till ett assnyggt träns!

Haha det kostar skjortan men men... Har kommit halvvägs!


Näe men Pusss på er!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards