Alla inlägg den 14 april 2013

Av Amanda - 14 april 2013 21:32

Yeeeey slapp rida själv idag!

Mötte Tess så vi tog en sväng med hästarna.

Haha T.D stilade som fan för damen som var med ^^

Aja bara för att han är så superawesome så får han göra det hahaha... Men Lillfux bara frustade åt honom att han är en tönt! XD


Ja va fasen, jag borde göra min läxa från skolan men det hinner jag nog imorgon... eller på tisdag, eller jag bryr mig inte... Vad är det för viktigt med att kunna några få engelska ord utan och innan när man är drottning på det språket ?!

Men säg inget till morsan, okej?


Imorgon tänkte jag ta ut Sofia och Carro på aktivitet efter skolan.  Har åtagit mig det så de får se den vackra staden och dess affärer. Ut och valla dem lite hehehe... Vad skulle de göra utan schyssta mig lixom?


Nja annars vete tusan vad som sker... Måste hända nått kul att berätta snart... Ehm... Jaaa...  Nej jag kommer inte på något speciellt faktiskt!

Får la ställa till med nått under skolan imörrn så ni får skratta lite :)


Kan berätta att min syster är sjukt förbannad på sin kompis som lät henne bada igårnatt. Haha! Hon låter som en hes gammal häxa i halsen idag men hon skulle hämnas på honom :)

Jag vet hur!

Får jag berätta det?

Eller näe jag väntar tills imorgon så kan ni läsa det på hennes blogg istället.  :D


Hmm... ringa Nicke eller engelskan.... Ganska lätt val va? ;)


Natti på er sötisar!

Av Amanda - 14 april 2013 14:28

Hmm jag har funderat klart nu.

Inte på flodhästar dock... det är fina djur^^

Men på en annan sak.

Eller person.

Nicke.

Förvånade?

Nej, trodde jag inte heller.

Men asså, han är ju lite äldre än mig och det snackade jag med han om.

Han sa att det bekymrar inte honom ett dugg. Han tycker om mig för den jag är. :D

Okej bra det...

Sen är det ju en annan sak när det gäller förhållande.

En sak som jag inte är så erfaren på.

Fick lite mer erfarenhet igår dock haha.

Så nu är man inte en oskuldsfull liten tös längre =)

Men det känns bra att det hände med Nicke, som är så snäll och försiktig.

I och för sig visste han inte att jag var oskuld.

Det berättade jag efteråt. Haha vilken förvånad min han fick!

Men men det var en upplevelse faktiskt =) <3


Jaha vad har mer hänt?

Fick mig en rejäl flygtur igår med när Sirocco fick spelet och brallade ur totalt inne i ridhuset.

Värsta galningen som lekte rodeohäst och rakt in i väggen for jag. Det gjorde ont!

Dumma ponny! Haha men men har några fina blåmärken som minne...


Sen igår skulle jag varit med Carro och Sofia, så åkte in till stan och jag och Carro muppade oss medan Sofia spelade Sims. Socialt va?

Näe, när vi muppat klart så vart det ganska tråkigt.

Så Fuck This! tänkte jag och smsar Nicke och undrar vad han gör.

Så 10 minuter senare kommer han och hämtar mig :D

Yeeey =)


Ja va tusan, resten vet ni ju!

Nu ska jag kolla Beccas blogg och sen blire nog en sväng med T.D - är ganska arg på Sirocco!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards