Alla inlägg den 21 april 2013

Av Amanda - 21 april 2013 23:45

Jaha har idag konstaterat att mitt framtida yrkesval inte är städerska i alla fall...

Eller det är lugnt så länge man inte har en pedantisk syster som boss!

Haha hon fick värsta spelet på mig idag!

YES! I DID IT AGAIN!!!!!!!!!!!!


Sorry för den asadåliga rubriken! XD


Mamma och Pappa återvände idag från Paris...

"Har ni köpt nått till mig???" Ler stort med mina vackra hundvalpsögon...

Nej men skojjar bara...

Eller inte! Haha!

Klart jag fick nått!

En parfymlåda från Dior!

Smells like heaven!


Men det var inte det jag skulle säga nu...

Syrran ja, och flippspelet hon fick...

Vi fick för oss att överraska Mor & Far genom att städa huset ( Mamma tror inte ens att jag vet hur dammsugarn funkar... Jösses! Man trycker i sladden i uttaget på väggen och sen trycker man på ON!)


Så okej, städa utan musik det går inte...

Så jag tänkte att nu seglar vi tillbaka till syrrans barndomsminnen och Spice Girls!

Jäklar vad hon idiotförklarade mig...

Ska inte nämna i ord vad hon sa men det var något med Lokalmongo som sedan utvecklades till Rikspucko!

Haha vaddå?

Det går faktiskt att lyssna på skit... ehm den gruppen!

Tänkte ju bara vara snäll så att hon kan minnas vad hon snöade in på under 1995 - "frös ihjäl och vi minns medeltiden" ungefär...

Nähä... Hon kastade en dammtrasa i huvudet på mig!

Akta frisyren FFS!

Men sen vart det att dundra Enter Sandman så det skallrade i väggarna!

Aja vi städar och städar...

Det blev faktiskt asfint!

Och så stack vi in till stan och köpte lite blommor som vi satte på köksbordet med ett kort om att de var välkomna hem...


Snäll idag?

Alltid!


Aja Sirocco är bättre men han haltar fortfarande så ska tävla Sky på lördag...

Det kommer att gå undan!

Så nu blire hårdträning!

Känner ju inte den hästen så jättebra ännu heller men gillar när det går fort.

Speeed is my secondname!

Nervös ultra med... Huja!  HALVHALT!


Vad har jag mer gjort idag?

Ridit lite arab... studsat kanske man ska säga för det var la det han gjorde mest lilla T.D


Sen nu ikväll har jag cpat mig med Carro... Haha japp! Vi var tvungna att stilla beroendet på

"IT´S SO FLUFFY"  lite granna bara... Haha LOVE IT!


Annars har jag nog inte så mycket mer att säga... Borde ju sova men hur ska det gå utan min kramisnallefnallegullebulle-gubbe?!


Uschaeeen skola imörrn med... vad tusan... äre inte långledigt snart ?

Semester kanske?

Nej juste... Jag fick ju redan det när vi åkte till Thailand...

Förresten!

Fick mail från Stephanié idag!

Allt bra med henne och hon ville ha lite bilder och så på hur det såg ut i Sverige... :D

Hoppas vi kan hålla kontakten..

Hur go som helst den tjejen!

Äh jag kan ju publicera mailet om ni vill? Haha...


Neeeej kolla Becas blogg! Viktigt!

Sen sussa kudden och drömma söta drömmar om Unicorns och rosa kullar ...


Pussar!

Av Amanda - 21 april 2013 01:08

Jajjemensan!

Som rubriken lyder, har jag haft filmkväll med tjejerna.

Därav en hel del trams just i detta inlägget...

Det var jag, Carro, Sofia och Elin.

Vad tittade vi på...

Haha jag kommer inte ihåg ens vad den hette... Men med han från Twilight ( den där bleke saken ) och Reese Witherspoon,  de rymde med en cirkus och stojjade lite...

... Förresten Reese Witherspoon... Kan man heta så? With Her Spoon... Med hennes sked XD  LOL!

Diggade den polska elefanten haha!

Så Cool jag dör! Hahha!


Sen kollade vi på Despicable Me ( Dumma mej)

hahaha

" IT´S SO FLUFFY I´M GONNA DIE! "

Bästa kommentaren ever!

Ni vet lilltjejen Agnes när hon ser den rosa enhörningen på tivolit det bara ÄGER!

It´s so FLUFFY!!!!

Hahaha jag och Carro fick världens skrattattack och Sofia bara " Vad barnsliga ni är, väx upp!!!"

Never ever it´s gonna happend...

You know why?

IT´S SO FLUFFY !!!

 Seriöst har ni missat det, SE filmen!


Ja vi käkade tacos med... Haha Elin bara... " Va? Är inte köttet färdigkryddat? Att man köper det på påse lixom??"

Öhm hallååååå Dum blondin de luxe!

Aja tycker om henne ändå...


Har jag nämnt Elin innan?

Nej, det har jag nog inte...

Vänta... ska kolla igenom alla inlägg här och se....

..............

.........

.....

...

..

.

Faaan vad mycket jag skrivit!

Aja saksamma orkar inte läsa igenom allt.


Ja, ja Elin går i samma klass som mig , Carro och Sofia.

Vi är lixom det coola gänget alla vill vara med...

Eller så håller vi ihop för att ingen annan står ut med oss mer än 3, 8 minuter åt gången XD

Men hon är schysst!

Rider i samma grupp som mig, ni vet när jag tränar med Sirocco <3 och har en jättefin skimmel som heter Rozitah

även det en Connemara..


Hmm åter till kvällevenmanget.

Ja vi snackade ju en hel del...

Nu äre ju så att jag och Carro är de 50 procenten i våran grupp som har eller haft kille...

Ja, Sofia har säkert flera stycken på the Sims 3 men Elin tycker mest att de är finniga och äckliga men så kom vi in på det här med pojkar!


Ja de är bra att ha. Ännu bättre när de skämmer bort en och säger söta saker =)

Men så frågar de vad jag ser i Nicke?!

Ehm Hallåååå?

Jag vet inte riktigt faktiskt... ^^

Han är ju bara snäll, snygg, trevlig, rolig, omtänksam, gullig, mogen ( iaf om man jämför med andra i min ålder ), ansvarsfull, gosig, underbar, talar svenska, har bil och körkort, praktisk, spontan, torr bakom öronen... etc etc

Vad finns det inte att gilla lixom??

Carro bara:  " Manda, du har blivit en riktig loser för en killes skull... sen dissar du Rasmus med!"

Hm KAAAAAAN vara så men skit i det, jag är samma underbara awesome person som innan...

Och jag kan snacka om andra saker än Nicke.

Kanske blitt en del för mycket Nicke här på bloggen??

Vi behöver inte hänga på varandra varenda minut heller... Ikväll har jag knappt en aning om vad han gör...

Gissar på att hänger med sin polare Capten Morgan i baksätet på en bil bara... ;)  Eller vänta... det vet jag ju ^^


Jag vet att brudarna bara är avis hahaha!


Saksamma, det var min kväll i alla fall!

Nu ska jag nanna kudden och gosa med vovven.

Som även hon är Fluffy!  Sån här riktig hårboll så man får typ dammsuga trettioelva gånger om dan...

Det är en Collie nämligen... Värsta Lassie!

Dock urusel på att rädda världen och får... tror inte ens hon vet vad ett får är...

ÅÅÅh nu vill jag kolla på Lassie!


Hmm, Sammie... ska vi döpa om dig till Fluffy? JAAAAA vad skoj och vad glad mamma skulle bli då... * Inte *


Nej men seriöst!

Sorry för rena rama fjollinlägget och GLÖM INTE ATT KOLLA IN DESPICABLE ME!!!!!!!!!!!


Pussar och ulltussar på er!

<3



Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards