Alla inlägg den 8 april 2013

Av Amanda - 8 april 2013 16:30

Missade bussen till skolan idag, okej försov mig en aning... typ en timme haha!

Vaknar och bara:

Ställde jag om klockan nu när det är sommartid tro?

Det gjorde jag...

Jaha, kollar läget i huset. Ingen av föräldrarna är hemma, och nej cyklen har punka! Orkar varken pumpa däcket eller cykla milen till stan.

Ringer då min syster.

Hon kommer.

Men när vi ska åka så är hennes bil totalt död!

Den rullade hit men inte mer.

"Aja vi tar la Pontiacen då!" sa Caitlin.

Haha den var ännu mer död!

Faaan, var är nycklarna till den fula lilla plutten då? ( Mammas BMWcabbe)

Inte en aning.

Så vi börjar att leta genom hela huset och överallt. Jag bara: Men jag måste till skolan ju för Nicke lovade att skjutsa mig hem idag juu...

Caitlin:

Är det enda anledningen?

Jag:

Jaaa... vad gör man annars på det där stället? Lär sig nånting... Nja knappast!  Men låna Jims bil då?

Caitlin:

Han jobbar och hans bilar står hemma hos han! Hur tar vi oss dit då?


Ehm ja... vi tar Silver och vagnen :D

Jag tyckte det var en fantastiskt bra idé men min syster höll inte med.

Okej, tittar på klockan igen.

Den är nu närmare 12 på dagen och jag skulle ha slutat vid 13.30 Äre ens nån mening tycker Caitlin.


MEN HALLÅ??? JAG SA JU ATT NICKE SKULLE KÖRA MIG HEM??? VAD ÄRE DU INTE FATTAR??!!!


Sen säger hon att jag kan ju ringa honom och säga att jag är hemma så slipper han köra in till stan i onödan...

Okej då.

Så ringer honom och han säger att han kan köra hem mig imorgon istället haha!

Bra va?


Men nu ska jag åka till honom för nu kom Danny och hämtar syster...


Pöss!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards