Alla inlägg den 12 april 2013

Av Amanda - 12 april 2013 21:11

I´m Back!

Mohahahhaa!


Nu var det ju såhär att jag har blivit bortförd, kidnappad eller vad det nu heter. Av min egna syster som på ett eller annat vis nu har fått för sig att jag ska med på allt.

Vad hände med den bortskämda snorungen du brukar tycka att jag är? VA? Hahaha!

Aja ner till Tyskland en sväng. Älskar Berlin kan jag säga... Love that city!

Så härlig!

Sen ett lyxhotell med 5 stjärnor, slippa skolan och dreggla på hästar med... Det var NÄSTAN värt det!

Saknade ju Sirocco & Nicke så förbenat. Mina små göllisar!

Aja men det gick bra.

Så nu blir det bloggingplogging här igen!


Faktum är att det inte hänt så mycket. Inga crazy things! Bara sorgligt.... Läs syster inlägg med dagens datum.

Så det har varit lugnt, iofs så snubblade jag över ett litet barn när vi skulle kolla i affärerna i Berlin....

Asså, det var världens minsta unge... sen bara kom den från ingenstans och jag tittar ju oftast rakt fram när jag går men denna barnet var så liten haha.

Nu låter jag som en bulldozer men ungen var tillräckligt gammal för att tala om för mig att jag var en Scheisse Kärring!

Hahaha...


Whatever då!


Just nu sitter jag och väntar på Nicke, vi skulle visst bort till Danny för den tomten fyller ju år idag... Iofs så smsade syster nu och sa att födelsebarnet har däckat... Men det var bra med folk där ändå!


Nicke ja... vad fasen... Kan man bli så kär eller?

Haha min lilla charmiga pajas... vi båda har en fallenhet för att hamna i knäppa situationer ^^


Aja, skulle ju bara säga att jag lever och har det kanon!


Smirnoff Ice!

Tjenare polarn!

Hur har du haft det?

Jo tack bara bra... men jag har saknat dig lite^^

Men nu är jag här igen! SKÅL!


PÖZZ på er!   




Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards