Alla inlägg den 23 april 2013

Av Amanda - 23 april 2013 20:51

Nu har jag gett er underhållning att sitta och fundera med...

Vill ha massa svar nu!


Haha jao, blev kvällsbloggning idag. Men men har varit hemma hela dagen, vaknade med värsta febern och fick mamma att tycka lite extra synd om mig. Piggnade dock till i eftermiddags så red Sky och testade lite hinder med henne.

Haha undan gick det. Den hästen borde extraknäcka som kanonkula..


Nej men seriöst, det har inte hänt så mycket alls idag faktiskt... Jag borde skaffa mig ett liv. ^^

Just nu gosar jag med vovven, men sen ska jag gosa med Nicke... Han skulle vara hemma om en timme sa han hihi!


Vad gör min syster då? Inte hört av henne på hela dagen!

Hallåååå var är du? Jag är faktiskt ensam och uttråkad här!

CAITLIN??!!

Aja, hon kommer väl fram till slut.


Näe men asså jag ska nörda mig lite framför tvn nu,...   Ha det bra!


Hejs!

Av Amanda - 23 april 2013 20:42

 Gissa vilken huvudstad som döljer sig i meningarna.

Ganska kul lek att köra.

Tänk på att namnen kan vara omkastade, sammansatta eller på ett annat språk! 

Så gnugga hjärncellerna nu.


Hur många klarar du?


1.  Skaffa ett ställe att förtöja båten.


2. Explosiv Köksmästare


3. Snabba Klockor


4. Sätt i hop din egna VCR-spelare


5.  Galen ritt


6.  Två dryckestillbehör som är tillsammans


7. Säg hej till en snabbt rinnande å eller flod.


8. Vattendrag döpt efter en månad.


9.  Att tvätta ett ton


10.  Avskuret större samhälle.


  

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards