Alla inlägg den 4 september 2014

Av Amanda - 4 september 2014 01:15

Ja vi inleder med en rubrik på tyska idag, just bara för att variera lite grann!

OMG jag är dret-trött men kan ändå inte sova... Surt läge!
Så småkollar på "Mirror Mirror" haha en version av Snövit och den är sjukt rolig ( när man lider av kass humor som jag).

Idag hare varit strålande väder:) så skönt, så har bara ridit ute idag med T.D, Casanova & Felizia.

Sen dagens stora händelse, övningskört!!
Haha jag kan mer trafikregler än Jim! Trots att vi tillsammans har gått handledarkurs och att jag tänkte att en lastbilschaufför är den ultimata läraren... Haha!
Jag fick köra för att han inte orkade ^^ så fick t.o.m köra riktig bil! Bonnevillen!
Jäklar anamma! 400 pållar under huven som bara röt!
Jim fick för sig att jag skulle lära mig att börna... Mja.. Enda kommentaren var:" ryker de inte om däcken så har du misslyckats!" Oooook... Aja folk stirrade kan jag säga :)
Sen tappa jag bort mig inne i stan så frågade om de va höger eller vänster i nästa korsning...
Jim kollar upp från sin telefon och bara "höger!"
" hamnar vi inte mitt på torget då?!" Undrar jag
" och?!"
"Ja man får inte köra där... "
" Va?! Skojjar du? Snutarna gör ju jämt det.."
" Det är ju utryckningsfordon, de får köra vartsom..."
" får la sätta saftblandare på taket då så kan vi oxå göra det!"
" Du har ju en cabbe?!"
" meeeen va du ser problem hela tiden! Du kan ju köra, varför ska vi öva förresten? Vi har ju åkt i en timma nu och du har varken kört över Agda 87 eller smällt bilen"
Orkar knappt förklara vissa gånger haha...
I vilket fall så gick det bra... Lyckades till och med parkera Pontiacen som är dubbelt så stor som pappas BMW;)
Men nästa gång vill jag köra en manuell bil så man får koll på växlarna... :) tyvärr äre ganska ont om såna....

Aja... Har inte så mycket mer att säga just nu. Förutom att jag blivit en riktig sucker på Pet Rescue Saga... JAG MÅSTE RÄDDA DE SÖTA DJUREN!!!!

Pussen o natti på er!

P.S Becca, jag kommenterar hos dig imörrn när jag sparkat igång datorn:)

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards