Alla inlägg den 28 september 2014

Av Amanda - 28 september 2014 22:25

Tack alla finingar för en awesome fest igår!

Men ja...

Ingenting brann upp i alla fall så vi får väl vara glada för det...

På gränsen till slagsmål, som vanligt men inte heller det lyckades de med Tack och Lov!

När promillehalten är skyhög och grabbarna får för sig att elda så kan man räkna ut hur det slutar.

Som tur var så hittade jag en brandsläckare.


Att ha bensin blandat med tändvätska är även det en ganska skitkass idé.

Att sedan få för sig att tända en eld av alla träsaker som ska slängas är en ännu sämre idé!

Jag behöver väl inte nämna vilka två som utförde dessa stordåd?!

Deras kommentar till en asförbannad Caitlin:

" Men Baby... då slipper vi köra det till tippen ju!"


Haha, jag har fasen varit duktig denna helgen! Halva Baccardin är kvar! Men nu har jag gömt den så att den finns kvar nästa gång jag är här hemma bland idiot.. ehm dessa fina kompisar!

Och den är välgömd och inlåst!

Suck it Loosers!


Näe men idag har man verkligen kramat ur de sista dropparna av allting.

Hästarna.

Vännerna.

Syster.

Nicke.

Imorgon klockan 06.00 kommer pappa och hämtar mig och vi åker till flygplatsen.


Faktum är att jag är lite exalterad då han beskrivit hästarna och gården han har nu.

" Inte ens i närheten av vad vi hade i Sverige!"

Intressant...

Men hallå? Äre porslinshästar du har nu eller vad? En benlinda för hårt lindad och världen går under typen.

" Nej, se dem som diamanter! Värdefulla, sällsynta och tåliga!"

Hm... Är inte alla hästar det?!


Men exalteringen kommer väl att vara i nån dag eller två, sedan saknaden! Gasch fattar inte hur jag ska överleva utan alla godingar här!

Men men... No Choice at all... :/ Life sucks beeing 17!

Har i alla fall köpt ett stort lager Marabou att ta med mig!

För utan choklad... Då avlider jag sakta och säkert!


Så nu ska jag krypa ner i samma säng som min underbaring och mysa!

Ni får uppdatering imorgon!


Kram !




Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards