Alla inlägg den 7 september 2014

Av Amanda - 7 september 2014 20:41

Haft en toppenhelg verkligen!

I fredags så var det inflyttningsfest! Massa nytt trevligt folk som kom så kul att träffa några av dem man hört talas om men aldrig stött på :)
Haha jag tror att det var uppemot 15 bilar på gårdsplanen :)
Även Lynn och hennes kille kom som en överraskning så Caitie vart överlycklig :)
Men de vart en brakfest, jag skojjar inte om jag säger att som mest vare nog 70 pers där.

Ja, igår morse var de bara att ladda om och göra sig iordning för cruising:)
Massa fina bilar att kolla på men det stod ganska stilla :/
Var en gammal buss som stannat mitt i en korsning och blockerade rätt bra. Sen en massa lokaltrafik med tjuriga förare som inte kunde hålla tidtabellen då stan invaderades av bilar.
Åkte i Nickes nya, Bel Air från 1962. Asfrän bil :) å den skötte sig bra!
Jims bil försvann så vete faen vart de tog vägen haha..
Så man är lite sleten..

På söndag så bär det av till Amerikat:)
Fredag har Sanna och Rickard fest och på lördag så ska vi ha lagtävling!
Fullspäckat schema!

Så denna veckan blir det hårdträning med Felizia :)
Tävlingen är bara på skoj, men det ÄR alltid roligast att vinna haha:)

Nä vet ni, jag har verkligen snöat in på spel på telefonen!!
Farm Heroes ( hold it! Jag måste kasta grödisar på tvättbjörnen) Pet Rescue ( jag måste rädda de söta djuren) och nu HayDay!! Ungefär som Farmville... Jag borde ta och skaffa mig ett liv haha..
Bara väntar på att jag snöar in på Candy Crusch igen...

Vad spelar ni?

Nä nu är filmen nerladdad ( ohyes I stole it) så nu ska jag & Nicke kolla på den!

Pussen

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards