Alla inlägg den 23 september 2014

Av Amanda - 23 september 2014 20:14

Borta bra men hemma bäst!

Har myst med mina små hjärtan hela dagen :) Tänk om man kunde ta med sig allihop när man reser!! Wonderfull!
Men skönt att få komma hem och sova i sin egna säng!
Det är nog det som man saknar mest ibland!

Haha på Lanzarote för några år sen så fick jag sova på nån slags bäddsoffa som bara skrek: " 70-talet is BACK!" Dessutom var den i trä och cp-tunn madrass...
Två veckors lidande förberedde jag mig på efter första natten...
Obehaglig känsla..
Men så såg mamma en gigantisk kackerlacka på rummet så vi bytte hotell..
Hej då:
barn som kissar i poolen,
Kackerlackor
70-talet
Äcklig mat
Heeej:
Dubbelsäng från Hästen
Drinkar vid barnfri poolen
Söta kaniner man fick gosa med
2000-talet...

Ibland äre skillnad på hotell och hotell.
Men seriöst jag hatar verkligen glin som man verkligen ser att de står och koncentrerar sig som fan, sen uttryck i fejset av lättnad!
Därför åker jag aldrig till badhus!
Blääää!!

Hur snöa vi in på detta?
I don't know...

Jaha, läste att det snöat i Norrland! Fick ni ingen höst, Becca?!
Stackare...

Hm, undrar om Caitlin och Jim tjafsat klart snart så nån av dem kan pallra sig iväg å hämta käket snart!!
Suck, de är som ett gift par ibland! Gnäller, skäller och så kommer det saker flygande...
Jag å Nicke sitter här och kramas till Simpsons å har de gött:) så mysigt!

Och bästa nyheten fick jag! Nicke har fått jobb i Sverige så han kommer va hemma varje kväll :) sjukt glad!
Ja och så har han fått igång Chevan med :)

Annars då?
Tess har varit en ängel och tagit hand om mina pållar ;) hon vågade sig till och med upp på Casanova så ingen av dem har stått:)
Sjukt tacksam vännen:)
Du ska få en jättestor godispåse som tack :)

Lovade en bild på flodhästen oxå!
Varsågoda ;)

Pussen <3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards