Alla inlägg den 22 september 2014

Av Amanda - 22 september 2014 19:17

Jaha mina kära läsare nu vare dax igen!

Tack mannen i blå tröja bakom oss som var så snäll att låna ut sin laddare :)

Nyss haft världens konversation med Nicke å Jim:
" om ni glömmer att hämta oss så äre synd om er // Amanda & Caitlin"
Dem:
" VA??? Vare idag!? Shiiit...."
Vi:
" säg att ni skojjar?!"
Dem:
" ehm... Asså... Tjaaa..."
Vi:
" Ni har 4 timmar på er att komma för vi vill hem! Idioter * massa fula ord/vredesutbrott i text*
Dem:
" Tagga ner! Körde just förbi Norrköping ;) "
Vi ( en aning arga för deras skämt):
" men... Vi landar i Malmö..."

Haha, ;) evil bitches! Hm ska nog berätta för dem att de är på rätt väg:)
Måste härja lite på dem ju!

Nähä.. Då är man snart på svensk mark igen.. :) helt fantastisk resa!! Bästa på länge!
Sett så mycket på bara några dagar så jag tror att min hjärna är överhettad!
Kapplöpningar, varg, Bambi, TWH- hästar... Amerikas landskap ( delar av det). En äkta hästviskare fick vi se oxå ( mannen som kunde tala med hästar IRL) det var sjukt inspirerande!
Hem å träna NH med pållarna!
Verkligen njutit såå mycket att jag knappt hunnit sakna alla hemma!

Sch, skvallra inte!!

Och nu sitter vi på planet och har svullat kinderägg:)
Haha värsta surprisen fick vi..
Ni som följt denna bloggen vet ju att flodhästar alltid har varit en favorit hos mig.. Caitlin avgudar Marilyn Monroe...
Och vi fick en flodhäst som gör en Marilyn-pose :)
Awesome!!!!!
Bild kommer ........

Pussen & Kramen ( kramp i tummen)

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards