Direktlänk till inlägg 5 april 2013

La la la

Av Amanda - 5 april 2013 17:37

Carro är astråkig!

Kom och rädda mig!

Herregud, hur länge står man ut med the Sims?

Sitta och stirra på en skärm och klicka lite...

Jag har tråkigt!

Och det finns ingenting jag kan pilla sönder heller...


Näemen titta!

Smirnoff Ice!


Heeeey kompis!

Tjenare! Hur mår du?

Jo, tack bara bra här! Vill du dricka mig? Jag är kall och god...

Att jag vill duu! Men dör inte du då?

Näej, då kan du umgås med mina polare i kassen här bredvid om du vill!

Är dem lika trevliga som dig då?

Ah då men akta dig för den flaskan som ligger ner, han kan fräsa lite..

Oki, ska tänka på det! Skål!


Ni fattar att man är uttråkad när man för en dialog med en glasflaska?

Hm, men hallå!

DO SOMETHING!


La, la la...


Visste ni att katter har typ 36 muskler i varje öra och att det arabiska fullblodet har en svanskota mindre än övriga hästar?


Näe men om jag rycker ur sladden till datorn kanske den dör så Carro kan leka med mig istället!

Jag vill ha den röda spaden!


Näe men trevlig helg på er !

 
 
Becca

Becca

5 april 2013 19:34

Du läser min blogg så du vet på ett ungefär vem SS är,right? Aja hon sitter ju klistrad vid datorn tills man står och vrålar åt henne att hon ska sluta spela i fem hundra år då hon slår igen skärmen och surar ist... HATAR att vara "den snälla åskådaren"
Sen när man säger: jag är så less på att bara sitta vid datorn!
- Ja men du verkar ju inte ha problem med det du är ju så tyst..
Jojo visst tjena...Mitt huvud: Ska dräpa den FÖRBANNADE datorn NU om du inte stänger av den! !"#¤%&#!
Meeeen hon brukar ge sig men lite krig brukar vi få innan nån ger med sig...

Kramizz becca

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

6 april 2013 01:29

Klart jag läser din blogg =)
Haha jaaa Carro är likadan, spela spel och sen fb i 700 timmar... HALLÅÅÅ?
Man får känslan av att man kan göra 1000 andra saker med 100 andra personer istället för att sitta där och glo...

Aj då, men du tror inte att datorn får ont om du mördar den? :O
Förstår dig till 100% dock!

Kram kram och marsvinspussar!

 
Becca

Becca

6 april 2013 16:08

Måste be om ursäkt lilla dator :* Tror jag knäcker skivan istället ^^

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

6 april 2013 22:59

Haha DÄR sa du nått :D Hehehe I got a plan!
Se upp skivan för nu ska du avlivas!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards