Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Fina flickor sover alltid hemma!

Av Amanda - 6 april 2013 01:30

Hör du det nu syster?

Tur att EN av oss är skötsamma såhär på fredagskvällen i alla fall!


Jag förlorade mot Carros dator...

Jag bara:

Men kom igen nu vi drar ut eller nått!

Carro:

Vänta jag ska bara...... ..... Bla bla bla!


Fuck this!

Jag ringde då Sofia så gick till henne istället... de bor typ 200 meter ifrån varandra.

Höll på att dö nästan men helt klart värt det.

Sofia möter mig i dörren och vi går ut på stan, kollar läget lite och bara visar hur awesome vi är.

Tar ganska exakt 4,7 minuter innan Epa-ligan kommer och frågar om vi vill åka med...

Javisst... vi slipper ju gå i alla fall so what!

Mja, lyssna på musik, en och annan Smirre sjönk ner.

Så stannar vi på en parkering runt midnatt och snackar lite.

Hmm killar är ju killar!

Men jag hade ingen lust att bli raggad på ikväll kan jag säga...

Aja vi står där och drönar lite sen kommer ju syster och hennes polare i Jims bil.


Vad fan, skulle inte han jobba? tänker ni som läser hennes blogg.

Näej, det vart inte så kan jag säga... :)

De stannar och min kära storasyster kommer fram till mig och talar om för mig att jag inte ska skämma ut henne.

Vaddå?

Epa-traktor!!!! Väx upp!

Hallå jag är snart 16, vad är coolare än en kille med egen Epa lixom??  Och vad är alternativet tycker du? Moppeligan??

Caitlin:

Men herregud! Såhär kan du inte ha det! Åk med oss istället!

Jag:

Haha vill ni ha med snorungar då?

Caitlin:

Vi gör ett undantag!


Sen drar hon in mig i bilen.  Okej, älskar att åka såna bilar så protesterade inte så mycket. Hon sätter sig i mitten fram och jag sätter mig bredvid henne. Man kan ju sitta tre fram.

Bak sitter Danny och Ragge sen en snubbe jag inte sett innan. Allså om Rasmus är "Jag kvävs av mitt dreggel-snygg" så är den här killen " Kom och ge mig HLR-Snygg!" Jag skojjar inte... sjukt fina ögon med.

Men plötsligt slår det mig!

Var är Jim?

" Hmm... jaaa du... " säger min syster fundersamt och kollar på killen som kör.

"Där!" säger chauffören och pekar på en röd jänkare som står stilla vid en busshållsplats.

Nånting hade gått sönder så står ett gäng och lagar bilen...

Vi stannar och jag håller mig till syrran som bjuder på en öl...

Sen kommer snyggingen fram..

HJÄLP!

Caitlin försvinner och bara: Lycka till!

Din jävel du hade planerat detta!

Aja snyggingen heter Nicke, är 19 år och går Fordon på gymnasiet.

Coolt...

Trevlig med.

Lite äldre än mig tyvärr men men...

Efter fem sekunder typ så känner jag att den här killen är ju helt ok!

Ras-mus..... vem? Vare så dreggelsnyggingen hette?! ^^

Aja, vi bytte telefonnummer så nu har vi sms terror de luxe här hahaha!


Men sen så fick de igång den röda bilen och börjar åka hemåt.

Jim tränger in sig i baksätet på bilen och förklarar felet...

Men snart snackar de om efterfest men då kommer jag ju inte hem...

Haha Nicke erbjöd sig att skjutsa mig från byn på cykel... Naaaw...

Tackade nej till det så blir hemskjutsad och får en kram och hej då...


Haha Caitlin... Jag kräver en bra förklaring till Nicke imorgon! :)


Kanske ska sova lite nu... Lite sms till bara ;)


God Nattis !




 
 
Becca

Becca

6 april 2013 16:13

Nä ursäkta men jag håller med din syster nu EPA?! va faaaaaaaan? Ursäkta men jag sparar hellre till en Jänka eller annan snygg fin bil istället för en epa...
JÄVLA LYLLO DIIIIG!
Jag vill osså ha kille men va fan jag är 11 nej 12 HAHA! Jag kom ju på att jag hade fyllt år >.<
HAHAHA!

Kramizz becca

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

6 april 2013 23:01

Ja jo, men har man inget alternativ och är för lat för gå, vad göra?
Jag vet vad ni tycker... SORRY! :D

Haha va? Jag trodde du va äldre... Men det kommer, de är mest till besvär ju ;) Haha inte Nicke då men men... Alla andra!
Inte glömma födelsedagen! Aja baja!
HAHA :) Puss på dig tösen!

 
Becca

Becca

6 april 2013 23:20

Ursäkta. I know bara en fem åring ännu, Behandlas skit när folk vet min ålder men om åldern hålls gömd blir man bra behandlad... Skit det där!
Asså sorry föratt jag inte är äldre D;

Kramizz nedstämd becca.. ^^

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

7 april 2013 01:48

Nej, nej, nej!
Jag menade inte så :(
Menade bara att du verkar äldre när du skriver! Jag bryr mig inte om att du är 11 (snart 12) :D Tycker du är en go tjej även om du varit 4 eller 98 år!

Kram!

 
Ingen bild

Caitlin

7 april 2013 01:37

Tack Becca!
Nån måtta på eländet får det vara!
Iofs vet jag inte om det är bättre att dra in henne i en raggarbil...haha!

A BigSister gotta do what a bigsister gotta do! Amanda!
Så är det och kommer alltid att vara!

Och du, haka inte upp dig på åldern!

Kram

Amanda

7 april 2013 01:49

Meeeeh fattar inte bara vad han ser i mig! XD

 
Becca

Becca

7 april 2013 20:23

jag fattar hur du menade ^^ slut deppat om de från oss bägge nu ^^
En annan sak är jag faktiskt tolv! Inte föratt det förändrar nått alls..
Vsg Caitlin! Jag går hellre till affärn skolan och de i 20 år till så jag får mig en Jänka än att jag erbjuds en EPA gratis...
BLÄ! ^^

Kramizz becca

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

7 april 2013 20:39

Great! :D

Hahaha jag är mobbad här ju! Hahahaha! Det finns faktiskt fina Epa-traktors med... har bara inte hittat nån ännu...

 
Becca

Becca

8 april 2013 17:30

Men snälla manda kan du inte köpa dig en rimligare moppe då? En moppe är fan så mkt coolare än EPA,trust me! Men så länge den bara låster samt ser bra ut så märker ingen att det är en moped okej?
Inte en epa! Vad som helst bara inte en Epa okej?
Bara skäääämta klart du får ha vad du vill men tror inte din älskade stora syrra kommer vara glad xD
Kramizz becca

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

12 april 2013 21:09

Haha ja men Jösses vad det skulle reta henne hehehe XD Mitt liv går ut på att reta henne förstår du ;) Eller ja kanske inte riktigt men nästan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards