Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Filmkväll med Girlsen

Av Amanda - 21 april 2013 01:08

Jajjemensan!

Som rubriken lyder, har jag haft filmkväll med tjejerna.

Därav en hel del trams just i detta inlägget...

Det var jag, Carro, Sofia och Elin.

Vad tittade vi på...

Haha jag kommer inte ihåg ens vad den hette... Men med han från Twilight ( den där bleke saken ) och Reese Witherspoon,  de rymde med en cirkus och stojjade lite...

... Förresten Reese Witherspoon... Kan man heta så? With Her Spoon... Med hennes sked XD  LOL!

Diggade den polska elefanten haha!

Så Cool jag dör! Hahha!


Sen kollade vi på Despicable Me ( Dumma mej)

hahaha

" IT´S SO FLUFFY I´M GONNA DIE! "

Bästa kommentaren ever!

Ni vet lilltjejen Agnes när hon ser den rosa enhörningen på tivolit det bara ÄGER!

It´s so FLUFFY!!!!

Hahaha jag och Carro fick världens skrattattack och Sofia bara " Vad barnsliga ni är, väx upp!!!"

Never ever it´s gonna happend...

You know why?

IT´S SO FLUFFY !!!

 Seriöst har ni missat det, SE filmen!


Ja vi käkade tacos med... Haha Elin bara... " Va? Är inte köttet färdigkryddat? Att man köper det på påse lixom??"

Öhm hallååååå Dum blondin de luxe!

Aja tycker om henne ändå...


Har jag nämnt Elin innan?

Nej, det har jag nog inte...

Vänta... ska kolla igenom alla inlägg här och se....

..............

.........

.....

...

..

.

Faaan vad mycket jag skrivit!

Aja saksamma orkar inte läsa igenom allt.


Ja, ja Elin går i samma klass som mig , Carro och Sofia.

Vi är lixom det coola gänget alla vill vara med...

Eller så håller vi ihop för att ingen annan står ut med oss mer än 3, 8 minuter åt gången XD

Men hon är schysst!

Rider i samma grupp som mig, ni vet när jag tränar med Sirocco <3 och har en jättefin skimmel som heter Rozitah

även det en Connemara..


Hmm åter till kvällevenmanget.

Ja vi snackade ju en hel del...

Nu äre ju så att jag och Carro är de 50 procenten i våran grupp som har eller haft kille...

Ja, Sofia har säkert flera stycken på the Sims 3 men Elin tycker mest att de är finniga och äckliga men så kom vi in på det här med pojkar!


Ja de är bra att ha. Ännu bättre när de skämmer bort en och säger söta saker =)

Men så frågar de vad jag ser i Nicke?!

Ehm Hallåååå?

Jag vet inte riktigt faktiskt... ^^

Han är ju bara snäll, snygg, trevlig, rolig, omtänksam, gullig, mogen ( iaf om man jämför med andra i min ålder ), ansvarsfull, gosig, underbar, talar svenska, har bil och körkort, praktisk, spontan, torr bakom öronen... etc etc

Vad finns det inte att gilla lixom??

Carro bara:  " Manda, du har blivit en riktig loser för en killes skull... sen dissar du Rasmus med!"

Hm KAAAAAAN vara så men skit i det, jag är samma underbara awesome person som innan...

Och jag kan snacka om andra saker än Nicke.

Kanske blitt en del för mycket Nicke här på bloggen??

Vi behöver inte hänga på varandra varenda minut heller... Ikväll har jag knappt en aning om vad han gör...

Gissar på att hänger med sin polare Capten Morgan i baksätet på en bil bara... ;)  Eller vänta... det vet jag ju ^^


Jag vet att brudarna bara är avis hahaha!


Saksamma, det var min kväll i alla fall!

Nu ska jag nanna kudden och gosa med vovven.

Som även hon är Fluffy!  Sån här riktig hårboll så man får typ dammsuga trettioelva gånger om dan...

Det är en Collie nämligen... Värsta Lassie!

Dock urusel på att rädda världen och får... tror inte ens hon vet vad ett får är...

ÅÅÅh nu vill jag kolla på Lassie!


Hmm, Sammie... ska vi döpa om dig till Fluffy? JAAAAA vad skoj och vad glad mamma skulle bli då... * Inte *


Nej men seriöst!

Sorry för rena rama fjollinlägget och GLÖM INTE ATT KOLLA IN DESPICABLE ME!!!!!!!!!!!


Pussar och ulltussar på er!

<3



 
 
Ingen bild

Becca

21 april 2013 12:30

Vaddå "fjolligt inlägg"?? Jag vek mig nästan av skratt.. IT'S SO FLUFFY!xD
Men du i ett tidigare inlägg hade du öppnat munnen om mopeder.. "några stinkade mopeder som bara går 30"... Oh amanda du är ute på djuuuupt vatten nu Asså okej om vi säger som så här: 1: Varenda liten jävel har trimmat sin moped så den går åtminstonde 50 eller mer
2: en sommar utan mopdeder är en bortkastad sommar..
Do you get it? Meeen nu ska jag börja köra cross istället... Mopeder går fin fint på en asfalts väg men fungerar inte i längden i terrängen då min älskadetramp mopdes sadel studdsade av så jag flööööög och landade på att stycke metall.. Aj? Men serösst så härligt att bara gliiida iväg fast nu kommer ju crossen då tja allt blir liiite högljudare...
MEN nog om det! Du in love (eller baklänges evol ni) och då måste man täppa igen truten på folk som är ny kära för att de ska sluta prata om det så jag.. Förstår dig! Men bra att du inte fäster dig för mycket!
Kaninpuss på dig med!

Kramizz becca

Amanda

21 april 2013 23:40

It´s SO FLUFFY I`M GONNA DIE hahhahaha Love it!
Bra att du gillade det =)

Hahaha
1. Ja du, det jag kanske menade att killarna som har moppe här tror att de är värsta coolingarna... sen är de jätterädda för att farbror polisen ska ta dem om de kör för fort XD Typ det värsta som kan hända dem!

2. Hahaha, äre? Jag kör ju bara havremoppe iofs men testade en gång... Ingen bra idé... Kompisen skrek bromsa! Jag svarar vart fasen är bromsen då?! Hmm... Kolla det innan man dundrar iväg... CHECK!
Okej, låter kul:D Hejja Becca! :D
Loud and fast I LIKE IT!!!!

Haha ne men jösses så jobbiga en del är när de är nykära... Har verkligen inget annat än partnern i skallen! SUCK!!!!!!!!!!!!

Jag ska bättra mig I Promise!

Pusss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards